Zoals de titel al zegt, ik ben heel benieuwd of jullie man/vriend kinderen al leuk vond voordat jullie kinderen kregen. Mijn vriend heeft er nooit interesse in getoond, wat op zich volgens mij niet abnormaal is, er zijn wel meer mannen die er niet zoveel mee hebben voordat ze zelf papa worden geloof ik. Maar nu hebben we een paar weken ergens doorgebracht waar een klein meisje van drie was, en hij lijkt zich echt aan kinderen te irriteren. Ik bedoel ja, ze maken geluid en ze stellen veel vragen maar om je daar nu aan te ergeren??? Ik vind het juist geweldig! Hij weet niet dat ik momenteel al graag een kindje zou willen. Het is er voor ons nu nog geen tijd voor en het nu opbrengen zou hij alleen maar van schrikken volgens mij. Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik hoe dan ook later kinderen wil hebben en hij heeft altijd gezegd het daarmee eens te zijn. Toch vraag ik me wel eens af of hij alleen kinderen wil omdat "het zo hoort". Zijn er andere mannen die echt niets met kinderen hebben maar wel stapel zijn op hun eigen kinderen?
ja hier 1 hoor, hij vond kinderen maar eng geloof ik Het leukste was nog dat hij kids echt aantrok, hij hoefde maar ergens te komen en de kinderen vlogen op hem af
Hier moest hij ze wel leuk vinden, anders had ik hem nooit leuk gevonden. Ik had al een zoon toen wij elkaar leerden kennen, en die is er vanaf de eerste date bij geweest. Als hij zich terughoudend had opgesteld of zich zelfs duidelijk had geergerd was het nóóit iets geworden. Inmiddels is het de beste vader van de hele wereld! Ik vind overigens niets meer sexy dan een man die leuk is met kleine kinderen..
Ja hoor hier ook een man die voordat onze dochter er was niets van kinderen moest hebben. Zijn eigen neefjes en nichtje interesseerde hem ook echt niet en vond ze inderdaad ook druk en irritant. Mijn man is vanaf de eerste dag helemaal gek op onze dochter en heeft er niet aan moeten wennen, waar ik wel verstelt van stond. Wel heeft hij nu verder geen kinderwens meer, 1 kind vindt hij leuk en houdt hij zielsveel van, maar hij wil geen 2 kinderen. Ik heb me hierbij neergelegd, ik ben gelukkig met onze dochter en voor kinderen moet je samen kiezen en niet alleen ben ik van mening.
Mijn man wel Toen hij wat met mij begon, kreeg hij mijn zoon van toen 5 erbij (zoon wordt dit jaar 17 ) Samen hebben wij nog 2 kinderen, een meisje van bijna 3 en een jongen van bijna 1 (allebei maart) Hij maakt ook geen onderscheid tussen de 3 kinderen, maar het scheelt denk ik ook dat mijn oudste toen klein was en wij heel lang geen gezamelijke kinderen hadden. Zo hebben zij alle tijd gehad om naar elkaar toe te groeien.
Mijn man is zo een levend klimrek, hij trekt echt kinderen aan op de 1 of andere manier! Ik erger me daar eerder aan en hij vind het zelf geweldig.. Maar met zelf kindjes krijgen was ik juist heeeel enthousiast en hij juist wat terughoudender Hihi, het komt allemaal goed als het je eigen kindje is! dan reageer je sowieso heel anders heb ik me altijd laten wijs maken
Vriend vind kindjes geweldig en trekt ze ook altijd aan.. hij speelt graag met ze, lekker druk zijn enzo zo lief
Mijn vriend en ik waren beiden niet zo van het kinderen krijgen toen we 'jong' waren. Achteraf gezien was ik nog erger dan hem. Uiteindelijk zo rond ons veertigste zijn we uiteindelijk overstag gegaan. En ja: natuurlijk hou je van je eigen kind het meest... Ik weet niet hoe oud je vriend is, maar wellicht komt de behoefte aan kinderen ooit wel bij hem... Ik zou hem in elk geval niet proberen te dwingen. De behoefte is er, of hij is er (nog) niet... Alles op zijn tijd...
Oh ja, in ieder geval vond hij ze leuker dan ik. Eerlijk gezegd had ik weinig tot niets met kinderen tot ik zelf zwanger werd. Maar ik ben al vanaf het moment dat ik zwanger was, dol op mijn kindjes hoor.
Haha, ja dat heb ik ook tegen mijn vriend gezegd. Ik had me er hiervoor niet heel erg druk om gemaakt. Mijn vader heeft namelijk ook niet zoveel met kinderen maar met ons was hij echt geweldig! Maar zich eraan irriteren doet hij dus niet en mijn vriend wel. Wel leuk om verhalen van anderen te horen, laat maar komen!
Je hebt groot gelijk hoor, we hebben de tijd. Maar ben toch wel benieuwd hoe andere mannen daarin staan
Hij was altijd al heel leuk met de kinderen van vrienden. Dit heeft me juist laten besluiten dat ik toch wel kinderen wilde (de eerste 33 jaar van m'n leven hoefde het van mij niet zo) Ik had het voor hem zó jammer gevonden als hij nooit vader was geworden! En hij is nu ook echt superlief en leuk met ons zoontje!
Nee totaal niet, ik trouwens ook niet, maar nu is ons kindje ons alles. Overigens hebben we bden nog steeds niet veel met kinderen in het algemeen hoor
Hier is manlief ook een magneet haha. Hij trekt elk kindje zou naar hem toe. En hij is dan zo lief! Hij vind kindje dan ook geweldig.
mijn man vond baby's altijd wel leuk, op kraambezoek wilde hij ze ook altijd wel vasthouden, oudere kinderen eigenlijk ook wel.
Die van mij zeker! Een van de redenen dat zijn vorige relatie uitging was o dat zij geen kinderen wilde. Hij wilde altijd een groot gezin,maar daar is hij na onze eerste kleine druktemaker wel op terug gekomen.
Je groeid met de leeftijd mee, manlief van kids van 3 ook irritant maar nu wij zelf een kletskous hebben vind hij het heerlijk! Dus ook kinderen van andere heeft hij geen probleem mee.
Hier ook mijn zwager is gek op kinderen maar wil er zelf geen. Mijn man heeft in zijn hele leven 1baby op schoot gehad en hij had echt helemaal niets met kinderen. Hij ging er ook niet mee om ofzo zijn achterneefje etc vond hij helemaal niets. En nu is het de meest geweldige papa de derde op komst en hij is nu echt gek op kinderen.
Mijn man vond kinderen altijd wel leuk maar wilde ze niet zelf vanwege zijn werk (horeca) maar nu hij met mij is wil hij ze zelfs heel graag!