opeens bloedverlies help!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama1990, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1990

mama1990 Lid

18 mrt 2009
    43
    0
    0
    Amsterdam
    vanmiddag de schrik van mijn leven, ik ben nu 20 weken zwanger en ik was mezelf aan het aankleden ik zat op de rand van me bed, en toen ik opstond zat er een bloedvlek in mijn laken. ik ging gelijk naar de wc waar ik nog meer bloed verloor, ik heb best veel bloed verloren. de verloskundige is gelijk gekomen, en het hartje klopt goed. wel moest ik gelijk door naar het ziekenhuis waar ik een echo heb gekregen en werd er een uitstreikje gemaakt. op de echo zag het er goed uit en de uitslag van het uitstreikje krijg ik volgende week pas. wel kon de gynocoloog zien dat het om mijn baarmoedermond ging wat bloed. ik vloei nu al een stuk minder. maar ben me wel kapot geschrokken. ik moet volgende week weer terug komen en hoop dat het dan allemaal nog goed is. ik ben heel bang nu, zijn er meerdere vrouwen die hier last van hebben gehad?? en wat is er toen gebeurd???:(

hoop dat ik wat reacties krijg,

Barbara

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik ben zelf nog maar 14wk zwaner, en misschien is het niet te vergelijken, maar met 7wk heb ik ook aardig wat bloed verloren... ook echo gemaakt bij gyn (vk had geen tijd), en daar was ook niks op te zien.. kindje groeide goed, hartje klopte zoals het hoorde, totaal geen reden voor te bedenken.. Uitstrijkje was ook goed gelukkig.. soms is er geen logische verklaring voor... Ik wil je elk geval wel sterkte wensen want het is en blijft k*t... hoop dat het bloeden stopt en niet terug komt...

liefs

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Jee meis wat moet jij je rot geschrokken zijn
    ik kan er niet over mee praten, maar ik wil je wel het allerbeste toe wensen en dat alles maar heel goed mag blijven gaan zodat je strax een gezonde beeb in je handen hebt !!

4. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb0 het ook gehad in mijn zwangerschap en dan bij 17 weken zwangerschap. Ze hebben toen ook een uitstrijkje gemaakt en bij mij was het helaas niet goed. In de zwangerschap doen ze daar niets aan, althans niet bij mij en 3 maanden na de zwangerschap moest ik terug komen voor behandeling. Ik had een pap3b en dat weefsel hebben ze toen weggehaald. Later heb ik nog een paar keer bloedverlies gehad en waarschijnlijk kwam dat dus daardoor. Heel veel sterkte want weet uit ervaring hoeveel schrik je dan hebt.

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh meid wat erg zeg!! Kan je voorstellen dat je zo erg bent geschrokken.. gelukkig gaat het goed met de kleine, hoop dat er verder niks bijzonders komt uit het uitstrijkje.

Deel Deze Pagina