bezoekje gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gazy, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

He dames
    misschien hebben jullie het een ent ander al gelezen. In het kort de voorgeschiedenis.
    nov 2009 gestopt met pil. nov 2011 zwanger van ella zonder medische hulp
    Nu sinds de geboorte van Ella bezig, maar niet zwanger.
    Ineens ook hele lange cyclussen. Vorige cyclus met knikkende knieeƫn naar de gyn, want was schijtsbenauwd dat hij me a zou weg sturen van val eerst maar wat af, of b dat er iets aan de hand was.
    Alles bleek netjes en mooi.
    Maar toch weer een cyclus van 7 weken en 4 dagen.
    Dus afspraak gemaakt en vanmorgen geweest. Hij begon zijn verhaal van ja lange cycles. En toen heb ik hem onderbroken en gezegd: eigenlijk heb ik de directe vraag of u ons wil helpen zwanger te worden.
    Hij moest eigenlijk een beetje lachen. Het was wel duidelijk volgens hem.
    Hij vertelde eigenlijk gelijk dat ik mocht beginnen met clomid.
    Voor de rest waren testen niet nodig, we hadden immers al een kindje, dus dan gingen ze er vanuit dat alles naar behoren werkte.

IK BEN ZO BLIJ!! Ze gaan ons helpen.. ik kan echt niet wachten om weer zwanger te zijn.

Wie heeft er ervaring met Clomid? worden daar echt veel tweelingen van geboren?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh meis; gefeliciteerd :D !!!! Wat fijn zeg dat je hulp gaat krijgen!

Leuk hoor, heel erg veel succes :D

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

ja ben er zoo blij om! clomid moet ik van van dag drie tot en met dag zeven gebruiken en dan op dag 10 een echo laten maken... dus dan gaan ze echt kijken wanneer ze denken dat je ei springt! :D
    Nou moeten het wel lukken toch?

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat denk ik ook :cool:! :D

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Vind het ergens vreemd dat ze niet ook even de zaadkwaliteit van jr. Man testen, want 2 jaar voor je zwanger was is toch lang... Nu ook al weer bijna 2 jaar bezig lees ik. Zelf heb ik om zwanger te worden van onze eerste ook clomid gebruikt ivm lange cyclussen. Echter was d'r kwaliteit zaad ook niet goed, waardoor wij ook iui nodig hadden. Uiteindelijk gingen we zelfs door voor IVF, maar ben ik alsnog in de maand dat we niks gebruikten/geen iui of ivf hadden spontaan zwanger geworden. Echt een lucky shot dus ;) nu in oktober ook weer naar de Gyneacoloog voor onze zwangerschapswens. Veel succes en hopelijk ben je met de clomid snel zwanger!

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

Misty dat ben ik niet helemaal met je eens. We zijn nu 14 maanden bezig.
    Als je mijn cyclussen ziet, is dat prio 1, die zijn ineens van vijf naar bijna 8 en 9 weken gegaan.
    persoonlijk vind ik dit wel een prettige aanpak. Eerst maar eens even samen de ei sprong lokaliseren en pogingen doen om die te bevruchten en dan eens verder zien.

Jullie succes!! ik hoop dat je gauw zwanger bent.

Deel Deze Pagina