Hallo allemaal ik ben nieuw hier, Ik werd sinds 14 april niet meer ongesteld. Dmv meerdere bloedonderzoeken en uiteindelijk een echo is bij mij pcos vastgesteld. Er is toen afgesproken om over 3 maanden terug te komen bij de gyn. Hij raadde me aan om 5 kg af te vallen (inmiddels is er 2kg af) Ook wou hij aankijken of ik nog ongesteld word binnen die 3 maanden. En dan te beginnen met clomid.Nu ben ik eindelijk na 123 dagen ongi geworden en precies op de datum wanneer ik voorheen 6 mnd aan 1 stuk iedere maand werd. Nu zou ik graag willen weten wanneer mijn ei komt. Is dat nu nog te berekenen of moet ik de volgende ongi afwachten?(als die er nog komt). Kan ik niet eerder naar de gyn. om te starten met clomid? gr. Mij
Ik zou nu sowieso bellen met de gyn voor een eerdere afspraak aangezien je menstruatie er nu is. Daarnaast is met pcos geen mogelijkheid om je eisprong te berekenen. Met ovutesten kan je regelmatig kijken of hij in de buurt is en met de temperatuurmethode kan je zien of hij net geweest is. Dat is het enige wat we je kunnen bieden. Als je eenmaal aan de clomid zit kan de gyn min of meer zien aan de groei van je eicel wanneer je een eisprong hebt.
Oke hardstikke bedankt voor de informatie en raad. Ik ga morgen gelijk bellen. Ben benieuwd.. Ik moet nog een hoop lezen over pcos. Heb het een tijdje laten bezinken.
Als je nog wat info wilt of wilt uitwisselen kunnen we wel pmen. ik ben inmiddels wel al iets wijzer over pcos.
Nou, net gebeld naar de gyn. Ik kan morgenvroeg al terrecht! Dit heb ik nog nooit meegemaakt zo snel. Nu maar afwachten wat de volgende stappen zullen zijn. Ik ben superblij dat ik zo snel daar naartoe kan.