Hoi allemaal, Er is een tijd geleden een topic geopend die als doel had nieuwe vrienden te maken.. helaas is het uiteindelijk uitgestorven... Ik hoop dat in deel 2 wel meer komt... Ik ben op zoek naar leuke vriendschappen.. leuke alleenstaande moeders die zin hebben om een leuke vriendschap op te bouwen. Ik ben omcirkeld door leuke mensen maar het zijn nog allemaal meiden zonder kinderen. Vaak willen ze wel dingen doen maar er wordt vaak geen rekening gehouden met het feit dat je zef kinderen hebt. Daar loopt ik dus steeds tegenaan. Uitgaan en dat soort dingen dat zit er even niet in.. Helaas zijn mijn vriendinnetjes wel meiden van het nachtleven!! lekker zuipen... onze vriendschap vervaagd daardoor wel.. Als moeder vind ik dat ik me moet beperken. Ik wil juist met leuke alleenstaande moeders activiteiten doen waar de kindjes ook bij betrokken kunnen worden! Een blijvend vriendschap die kan leiden tot, samen op vakantie met de kids en veel meer... (winkelen, wandelen etc) Ik zou het zo ontzettend gaaf vinden als die meiden er waren... het leek wel even het geval te zijn in de vorige topic... maar helaas bleef het bij berichten... Ik ben 24 jaar... en mijn zoontje is bijna 8 maanden. Als er mamas zijn die het willen proberen dan zou dat tof zijn. liefs, dami.
Zal ik je topic dan even een slinger naar bovenaan de pagina geven Ik kom ook uit Zuid-Holland ( omgeving Alphen aan den Rijn ) en kan hier in de buurt ook wel een goede vriendin ( of meer ) gebruiken. Dus meiden uit Zuid-Holland, komen jullie hier ook mee schrijven ?! Edit : O zie nu dat dit topic bij de alleenstaande moeders staat. Dat ben ik dus niet. ( Heb je topic via de zoekfunctie gevonden dus dacht eigenlijk dat het gewoon in de lounge stond )
Hey meiden, Ik ben een alleenstaande moeder van 24 jaar en heb een zoontje van 4 jaartjes. Ik zou het ook erg leuk vinden om wat meer in contact te komen met alleenstaande moeders in mijn omgeving. Ook hier heb ik genoeg vriendinnen maar het zijn ook allemaal meiden zonder kids...en dat kan soms lastig zijn. Ik kom uit Boskoop (zuid holland), ligt naast Alphen aan den Rijn!! Groetjes Denise
Leuk dat jullie ook meedoen, vertel is wat meer over jullie leven!! Lijkt me gezellig om hierder te kletsen met elkaar
@Bizzy ik kom ook uit Rotterdam- Kralingen trouwens @alle mama's hoe groot was jullie kindjes eerste verjaardag? Het duurt nog even maar ik ben al een beetje aan het nadenken hoe ik het wil doen... Ik wil het klein houden en alleen familie uitnodigen... Hebben jullie ook de familie van jullie ex partners uitgenodigd? Ik ben namelijk dit niet van plan.... zeker omdat ze hem nog nooit hebben gezien. Of is dit juist een goede gelegenheid om hem te leren kennen?
Wat ik me afvraag , ik las ergens dat je heel goed contact hebt met de vader van je kindje en dat je al heel lang goed met hem omgaat (gelukkig voor je zoon), maar waarom kent de familie van je ex hun eigen kleinkind/neefje niet?????? De andere kant van mijn zoontje zijn familie is nog nooit op een verjaardag van hem geweest. Wij hebben helemaal geen contact meer omdat de "vader" van mijn zoon hem niet mag zien van de kinderbescherming ivm huiselijkgeweld en verslavingen tijdens onze relatie. Het is erg dat het allemaal zo gaat maar dat is dus allemaal te danken aan die lamlul.
Is het niet een idee om gewoon iets af te spreken? Ik zou het heel leuk vinden om andere (alleenstaande) moeders te leren kennen maar ik ben gewoon heel slecht in dit soort kletstopics bijhouden
Loopt niet echt storm hier he jammer hoor! Hier de eerste verjaardag van boef wel groots geviert waren veel mensen maar niemand van mijn ex zijn kant. Ex en zijn fam zijn ook hier niet in beeld zelfs nooit geweest vanaf 16 weken zwangerschap. Ondertussen mannetje hier alweer 3 jaar gaat veels te hard! Nou ik ga even boodschappen doen hier en straks ff speeltuin want van ieder zonnetjestraaltje moeten we genieten toch? Datum afspreken om lekker te meppen met elkaar kom maar op Ik heb er zin an! haha Fijne dag meiden
Wat een leuke topic, maar wat jammer dat jullie allemaal zo ver wonen. Ik ben 24, een dochtertje van bijna 2 maanden. En vanaf het begin al alleen geweest, de vader ontkend dat hij de vader is. Maar ik woon in Leeuwarden
@k1986 ja dat is wel een heel stuk reizen met je kleintje maar kletsen kan toch prima? @de andere mama:s....waar zijn jullie?????
Goedemorgen! Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Heb je lekker van het zonnetje kunnen genieten gister Bizzy? Zo met dit weer mis ik echt een tuintje! Heb alleen een balkon (waar overdag geen zon is )
Goedemorgen op deze mooie zonnige dag! Ik ga zo lekker naar de speeltuin met me kleine boef lunchpakketje mee en genieten maar! Gister huisje aan kant gemaakt en al me boodschappen gehaald dus kan heel de dag relaxen @Chiggy ja dat is vervelend als je geen tuin heb aan de andere kant hoef je ook niet onkruid te wieden Fijne dag weer vandaag en tot laters!
Haha ja dat is waar Bizzy! Ik ben gister lekker gaan shoppen, en ook heerlijk van de zon genoten natuurlijk. En nu is het mooie weer weer voorbij Bizzy, waar ga jij naar de speeltuin met je kleine man? Hoop dat je gister ook een leuke dag gehad hebt! Kennen jullie trouwens wel andere moeders (niet alleenstaande misschien? ) in de buurt? Ik ken namelijk maar 1 andere moeder maar haar zie ik niet zoveel (eens in de 2/3 maanden ofzo) Begin het nu toch wel vervelend te vinden hoor, begin nu te merken hoe verschillend het leven van mij en mijn vrienden eigenlijk is en dan groei je (ongewild) toch wel een beetje uit elkaar...
Goedemorgen! Lange nacht gehad hier Kleine sinds gister middag ineens mega verkouden dus begin van de avond steeds wakker met dichte neus zo zielig...lag hij eindelijk diep in dromeland begint het hier toch te onweren....klappen niet normaal en dus ja hoor klaar wakker met zijn snotneusje Heb hem maar bij mij genomen de rest van de nacht maar door zijn gesnurk en gedraai ikke klaarwakker gelegen ....maar goed genoeg geklaagt Hij heeft lekker 2 botehammen op en drinken dus zijn eetlust is nog prima. Vandaag maar in de chillstand haha @chiggy we hebben hier een speeltuintje aan het einde van de straat niet echt mega groot maar wel nog leuk genoeg voor me kleine man! Ik woon overgens in noord. Nou ik ga eens douchen hahaha ben errug traag vandaag. Oh ja ik heb 1 vriendin hier in dezelfde situatie als wij maar wie zien elkaar ook niet weekelijks. Tot later op de dag
Hey meiden!! Dat is rot als je kleine zo verkouden is, vooral s`nachts kan dat voor problemen zorgen...Weet er alles van, mijn zoontje heeft al een week zo`n zeehondenhoest en dan weer astmatische bronchitus erbij...maar gelukkig knapt hij nu op!! Rust maar goed uit vandaag Leuk om te lezen dat jullie ook lekker van het mooie weer genoten hebben gister!! Vandaag is het helaas niet zo mooi.... Net visite gehad van mijn opa en oma en vanmiddag ff een uurtje naar een verjaardag van een vriendin..helemaal geen zin in eigenlijk hahaha!! Heb een btje hetzelfde probleem als jullie, heb maar 1 vriendin die ook kinderen heeft maar die zie ik niet elke maand (woont wat verderweg) Hier in de buurt wonen er wel moeders met kinderen van mijn zoon zijn leeftijd maar die zie ik ook niet vaak (geen leuke speeltuin hier in de buurt dus ga altijd op pad)..Zou het erg leuk vinden om wat meer contact te hebben met jonge moeders.
ook ik zou het wel leuk vinden met meiden in contact te komen, alleenstaande moeders of niet maakt niks uit. Ik heb een zoontje van 4 maanden en ben alleenstaande moeder en ik woon in de omgeving van den haag. Je kan me ook een berichtje sturen
@ mamsvanrobin, Oei dat lijkt me helemaal sneu voor zo'n kleintje om dat te hebben! Hier gaat het nu wel hij hangt veel op de bank maar geen koorts nog gelukkig en hij wil gewoon eten en drinken....ff kijken hoe het vanavond gaat worden en anders morgen dagje opa en oma ipv kdv want ookal geen koorts zeg niks over het niet lekker voelen toch. Zels een barstende hoofdpijn geen idee of dit is van slaapgebrek of ook iets onder de leden hebben bah... @gezelligemeid welkom Nou bakkie koffie zetten en wasje draaien fijne dag!