Bezorgd om geverfde kamers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lampje89, 30 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lampje89

Lampje89 Lid

10 aug 2023
    7
    1
    3
    Vrouw
    Hi allemaal,

Momenteel ben ik 25 weken zwanger en vriendlief is volop aan de slag gegaan met verven op de babykamer én slaapkamer inclusief meubel van onze dochter. In eerste instantie stonden de ramen open en is er dus volop geventileerd.

Onze dochter slaapt in de tussentijd bij ons op de kamer. Vanwege het vuurwerk en de harde wind afgelopen nacht kon ze echter niet slapen en hebben we de ramen gesloten. Deze zijn we vervolgens vergeten weer open te zetten toen we zelf gingen slapen. Wel stonden de ventilatieroosters, zoals altijd, open.

Toen ik vanochtend wakker werd, baalde ik enorm. Hoewel de verf op waterbasis is én we niet hebben geslapen in de geverfde kamer, maak ik me nu toch zorgen of er geen schadelijke stoffen onze slaapkamer hebben bereikt (onze slaapkamerdeur naar de gang stond open, maar de deuren van de geverfde slaapkamer waren dicht).

Wat denken jullie? Gaan mijn hormonen met me aan de haal, of is mijn bezorgdheid terecht?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je hormonen gaan met je aan de haal ;)

geen zorgen maken

Soof1992 en Jessi79 vinden dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.957
    15.002
    113
    Hormonen, met die verf is er niks aan de hand én je had ook nog een dichte deur. Ik heb met waterbasis verf heel G dr kamer geschilderd, net als menig andere zwangere met jeukende handen.

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Verf op waterbasis is geen probleem:thumup:

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Hormonen.

6. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Team hormonen! Jullie lagen in een hele andere kamer notaben en daarnaast is het verf op waterbasis.

Ik zou me daar echt geen zorgen om maken.

Deel Deze Pagina