bezorgd om gewicht baby ... 4kg is te veel ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jdk, 11 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    WoW... heftig! I know the feeling... Naja een beetje dan...
    Hier ook sleutelbeentje gebroken en rood doorlopen oogjes door druk :(... de rest van de bevalling viel gelukkig mee (door ruggenprik en knip) maar heb wel 1:15 min geperst...

2. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Ah, lange benen kan wel natuurlijk ! Zowel de papa als ik heb vrij lange benen. En lange armen hadden ze wel al eens gezegd op de 20w echo, die waren echt langer in vergelijking met al de rest... We zijn beiden niet zo heel klein en de rest van de familie is ook allemaal vrij groot.
    Omtrek hoofd, heeft dat een grote invloed op geschat gewicht ? Ik weet dat mijn broer geboren is met een hoofdomtrek van 38cm ... (al is die wel in stuit gekomen, met zijn benen naast hem :/ )

Ik zit idd ook achter een bureau (ben IT'er :) ) maar hier ganse maaltijden achter de pc binnen spelen is not done ... fruit / koek / tussendoortje is geen probleem..

Doe idd wel mijn best om te minderen, maar zit met schrik dat het niet genoeg is en vraag me af of het allemaal wel zo drastisch is :/

Stappen vandaag zal toch niet veel zijn, amai alles doet pijn ! Ben echt opgestaan met giga veel pijn aan mijn bekken. Heb deze nacht mijn bv-kussen blijkbaar weer weg gesmeten :);)

3. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Mijn kleine man was bij de geboorte 4,2 kilo. Komt er vanzelf uit hoor!
    Iets minder snoepen mag wel. Stressen daar in tegen niet doen!!!

Deel Deze Pagina