Tja, ik heb vandaag ook veel gereden om van alles en nog wat te gaan kopen, nog langs mijn schoonouders geweest (40km verderop) enz. Ik snap vaak al die paniek niet in Nederland als het een beetje sneeuwt. Hoe zouden wij überhaupt functioneren in een land met bergen, tunnels, gevaarlijke lavines, bochten, ECHT lange afstanden naar huis, 2 meter sneeuw maandenlang enz? In die landen gaan mensen ook gewoon naar werk en school, en sluiten zichzelf niet op. Hier breekt al paniek uit als het een beetje hard waait, een dag sneeuwt, of wat bladeren op de spoor liggen...
Ach, dat beetje sneeuw. En t gaat zo langzaam op de snelwegen, dat er bijna geen mogelijkheid is tot ongelukken maken Maar goed, snap wel dat het voor degene die thuis zit te wachten lastiger is dan voor degene die zelf rijd
Mijn vriend is er in ieder geval nog steeds niet en kan hem niet meer bereiken. Op twitter lees ik dat mensen 5 uur (!) onderweg zijn geweest dus ik hou mijn hart vast.
mijn man is strax om 23 uur vrij en moet ook een end 40 km met auto ik hoop dat ie weer veilig snel thuis komt
Ik kwam ook over de A6, en vond de mist erbij erg irritant. Van al dat wit en getuur heb ik hoofdpijn gekregen.
Nou dan moet ik ook gaan stressen die van mijn is naar Maastricht = 2 uur rijden (zonder sneeuw en files) en ik ben ook nog eens 38 weken zwanger! En hij komt pas morgenavond laat thuis, tenzij ik hem eerder bel!
Ik ben om 4 uur uit Groningen vertrokken en heb mijn vriend naar Schiphol gebracht (treinen reden niet tot nauwelijk en te laat natuurlijk)... heb hem daar eruit gezet en ben weer rechtsomkeer gegaan. Ik was om kwart over 9 weer thuis. Het was op zich wel goed te doen hoor. Goed uitkijken want er waren mistbanken en heb voornamelijk links gereden, want die rijbaan was gewoon schoner.
Joepie mijn lief is er bijna! Wel 3,5 uur over gedaan ivm file en mist en niet gestrooid. Kan ik eindelijk gaan slapen aangezien ik aan slapeloosheid lijdt momenteel en al om 5:15 wakker was. Ben blij als ik hem weer zie,is ook alweer 2 dagen geleden.
ik heb hier gelukkig niet zo heel veel last van. mijn man zit vaak ver weg voor zijn werk, en rijd ontzettend veel. ik weet dat mijn man heel goed kan rijden,en dat hij gewoon voorzichtig en rustig aan doet, en dan denk ik maar als hij een botsing krijgt is het heel zachtjes,tja en dan is de auto kapot, jammer maar pech. zelf moest ik ook gewoon vanaf me werk naar huis.
Hier zou ik me ook geen zorgen maken. Ik weet dat mijn vriend goed kan rijden ook in sneeuw heeft hij wel vaker bewezen !
Als hij in de file staat met dit weer is hij tenminste niet de enige!! Is hij heel thuisgekomen? Of ben ik weer mosterd na de maaltijd.. heb alleen beginpost gelezen