Bezorgd over ons meisje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door januari2010, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Dus nog niet echt duidelijkheid....
    Maar wel goed dat jullie doorverwezen zijn naar de kinderarts.
    Heb je al een afspraak? Hopelijk kunnen jullie snel terecht!

2. mama van Joy

29 jan 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn je dat je er wat geruster op bent, maar ook fijn dat de arts het hier niet bij laat en je doorstuurt naar de kinderarts. Ik hoop dat ze kunnen vinden waar de ontsteking vandaag komt en wellicht heb je met een paar weekjes weer een heel energiek meisje ;)

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Snap het dat je opgelucht bent, maar nog steeds geen duidelijkheid ook wel weer vervelend.... luister naar je gevoel he als het je niet lekker zit gewoon eerder actie ondernemen!!

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. We hebben nu over 2 wkn een afspraak en als ze verslechterd maakt de huisarts een eerdere afspraak.

Voor nu ben ik gerust gesteld. Wat nu wel opvalt is dat iedereen in onze omgeving ineens gaat aangeven dat ze onze dochter er de laatste tijd ook wel erg slecht en ziek vinden uit zien. (had dat eerder aangegeven....)

Bedankt voor alle lieve reacties en als ik meer weet dan zal ik dat hier posten!

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Goed dat ze verder onderzocht wordt!

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wat vervelend!
    Goed van de cb arts zeg!
    Hoop dat de ka wat voor jullie kan betekenen!

7. januari2010

Ons meisje werd in het weekend ineens flink ziek, hoge koorts welke niet was te onderdrukken met paracetamol. Ze heeft anti biotica gekregen via een infuus waarvan ze weer wat is opgeknapt. Er zijn foto's gemaakt van haar longen. Het is niet helemaal duidelijk waar de koorts vandaan kwam. Er was wel iets te horen in haar 1 van haar longen. Over de foto is eigenlijk weinig gezegd dus dat zal wel goed zijn geweest. We zijn nu weer thuis en donderdag gaan we weer terug naar zh voor verder onderzoek.
    Hopelijk blijft ze het weekend koortsvrij.

Ben benieuwd wat ze uiteindelijk bij haar vinden.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Veel sterkte en hoop snel op duidelijkheid!

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    sterkte!

10. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    wat een slechte huisarts!!! wegwezen bij deze

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb niet alles gelezen maar is haar urine gecontroleerd?

Onze dochter zag er ook al aantal weken moe en bleek uit (sliep ook ontzettend slecht) en ik werd door de huisarts ook weggestuurd met "het zal wel een virusje zijn". Twee weken later zaten we in het ziekenhuis omdat ze hoge koorts plus koortsstuipen had en bleek dat ze een zware nierbekkenontsteking had. Ze bleek dus al aantal weken een urineweginfectie te hebben en die doorgeslagen naar de nieren.

Achteraf rook ik wel al een tijdje een vreemde geur aan de plasluiers maarja een kindje van 1 kan niet aangeven dat het zeer doet bij het plassen..

12. januari2010

Aaaah, wat zielig voor je dochter! Dat moet pijn gedaan hebben! Bij onze dochter is de urine al gecontroleerd en alles zag er goed uit. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Donderdag horen we het stappen plan, ben erg benieuwd.
    Er is wel een verhoging in witte bloedcellen gevonden maar niet ernstig verhoogd. En 1 bepaald type is ook verhoogd. (allemaal niet dusdanig hoog dag het alarmerend is maar er moet wel verder gezocht worden)

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb het zelf ook gehad en dat doet echt zeer inderdaad!

Sterkte en succes, ik hoop dat ze iets kunnen vinden! Niks is vervelender dan onwetendheid!

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hey meis hoe is het nu?

15. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ja, ben ook benieuwd hoe het bij jullie gaat?

Deel Deze Pagina