WOEHOEE!!!!! Al die zorgen om niets gelukkig. O wat ben ik blij voor je. Je ziet maar weer, een kans van 1 op 51 en gelukkig zat je bij de goede 50. Gefeliciteerd meid. En nu proberen te gaan genieten joh. Fijne Kerstdagen.
Owwww godzijdank Loes! Gelukkig dat je een hoop ellende ( moeilijke keuzes, verdriet etc ) bespaart is gebleven! Ik ben 22 oktober bevallen van een klein jochie, wat al helemaal "af" was, maar nog absoluut niet klaar voor het leven. Het was de meest verdrietige periode van mijn leven. Daarom ben ik ontzettend blij voor jullie en geniet er maar met volle teugen van! Het blijft tenslotte wonderbaarlijk hoe een klein mensje zich aan het ontwikkelen is in jou buik! Veel liefde en een dikke kerstzoen!
Denk haal dit topic toch nog even omhoog.... Bij mij werd de verhoogde kans op down vooral veroorzaakt uit mijn bloedwaarden. Vooral het vrije beta hcg was erg hoog. Inmiddels is duidelijk waarom die waarde zo hoog was. Helaas betrof het een partiële mola zwangerschap, ons kindje is doodgeboren met 15,3wkn en overleden rond de 13wkn.
Ik leefde toen ook zo met je mee, en was zo blij toen je de goede uitslag kreeg, wat ontzettend verdrietig om te lezen hoe het nu afgelopen is . Ik wens je veel sterkte meis
Heel veel sterkte . ik weet hoe je je voelt .. zoek steun bij elkaar en probeer het op je eigen tempo te verwerken ! dikke knuf !