1 week overtijd 3 grote stolsels verloren.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door brenda1987, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hallo,

Ik heb in november een (koper)spiraal laten zetten en ben al een tijd emotioneel/misselijk en opgeblazen gevoel. Ook was ik tot vandaag 1 week overtijd. Opeens vamorgen begon ik enorm te vloeien en kwam er een 5cm grote langwerpige stolsel uit. Ik schrok en liet het mijn man zien. Op het moment dat ik in mijn onderbroek het stolsel liet zien viel er 2 nog grotere stolsels op de grond en bleef ik vloeien als of je een kraan open zette. Mijn man denkt een miskraam wat denken jullie? Heb de stolsels in folie gelegd hier een foto 1 langwerpige en 2 wat grotere:( Hoop op een antwoord.

Bekijk bijlage 299892

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Oke we zijn nu 1 uur verder en heb al 4 kraamverbanden verbruikt en 7 stolsels nog verloren probeer informatie te vinden maar, word er niet wijzer van. Heb net een test gedaan wel met bloed urine want, het blijft bloeden en die is negatief. Heb zo'n hekel aan ziekenhuizen zeker omdat, ik gewoon leeg loop heb al 3 keer andere kleding aan moeten trekken:( Is er toevallig iemand die mij kan helpen als het een miskraam is hoef ik niet naar het ziekenhuis toch?

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Bel bij deze hoeveelheid bloedverlies met de huisartsenpost om te overleggen. Dit is erg veel bloedverlies voor een menstruatie.

Succes,

Groetjes Ineke

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Bedankt had gisteren al contact gehad met de HAP. Omdat het vloeien minder was geworden en geen stolsels meer mocht ik thuis blijven. Moet wel gelijk komen als het weer begint en moet ook het geen wat ik verloren ben bewaren. Het gaat nu beter met mij heb nog wel krampen maar, het vloeien is nu als een goede ongesteldheid. Zal er waarschijnlijk nooit achter komen wat het geweest zal zijn helaas.

5. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Dit vind ik ook veel bloed en te helder rood voor een menstruatie. Het kan heel goed een vroege miskraam zijn geweest. Je kan nog een test doen, soms is hij nog positief.

Deel Deze Pagina