Is dat lullig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jsvlinder, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Toen ik zwanger werd zei mijn moeder dat zij op mijn baby wilde passen als ik weer ging werken. Het zou voor 7,5 uur in de week zijn. Ik had dus geen kdv geregeld. Nu is het zo dat mijn moeder artrose heeft, wat steeds erger wordt. Ze heeft een paar keer opgepast, maar daarna had ze veel pijn.( Mijn zoon is nogal een dikkertje dat graag opgetild wordt, dus je sjouwt je rot:p) Mijn moeder kan het dus niet aan.

Daarom had ik mijn zoon ingeschreven op het kdv hier in het dorp, maar ze hadden pas plaats in 2012. Een kennis van mij heeft een kdv ongeveer 8 kilometer hiervandaan. Ik haar dus gebeld en zij heeft nog wel plek. Ik zou dus mijn zoon naar haar kdv brengen. Ik had me nog niet ingeschreven enzo, dat zou ik na de kerst doen.

Nu kreeg ik gister een email van het kdv in het dorp dat ze een plek hebben per Februari 2011. Nou ben ik helemaal blij, want dat is zowat naast de deur en aangezien ik werk in dit dorp is het aan alle kanten handiger. Maar is het nou niet lullig om tegen die kennis te zeggen dat het niet meer hoeft?

2. Tese

Tese Niet meer actief

Nee tuurlijk niet! Ten eerste heb je je nog niet ingeschreven en ten tweede warom zou je de komende jaren kilometers omrijden als het ook makkelijk kan!

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Tuurlijk niet, dat zal ze toch wel begrijpen? Ze weet toch dat je dat alleen maar vroeg, omdat je omhoog zat, dan snapt ze ook wel dat het nu niet meer hoeft. Zij krijgt haar kdv ook heus wel vol ;)

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee hoor helemaal niet lullig!
    Ik vind het lulliger voor jezelf als je hem naar kvd van je kennis brengt ivm met de kilometers!;)

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nee niet lullig! gewoon kiezen voor het KDV dat je wilt :) lekker dichtbij is toch veel prettiger ;) ze begrijpt het heus wel hoor :)

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    nee hoor niet lullig! Dat plekje is zo weer ingevuld! Erg zijn mega lange wachtlijsten!

xxxx

7. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Bedankt voor de antwoorden. Ik dacht ook wel dat ik het zelf moest weten, maar ben een beetje onzeker vandaag. Je hebt van die dagen he?:p

Nou, dan zal ik haar bellen en zeggen dat het niet meer hoeft.

Fijne feestdagen allemaal!!!

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Jij fijne dagen, en succes met het overbrengen ;)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Helemaal mee eens en gefeliciteerd met je onverwacht snelle plekje :D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hoor, die begrijpt het vast wel. Snel aanpakken dat plekje in het dorp voor hij weer weg is.

11. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik vind dat niet lullig hoor!! De kennis zal dat vast ook heel goed begrijpen. Super dat er toch een plekje voor je zoontje is!!

12. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    nee hoor t zou pas lullig zijn als je kennis daar moeilijk over zou doen :p

Deel Deze Pagina