Beste verloskundige, Mogelijk kunnen jullie me antwoord geven; Op woensdag 8 april heb ik een punctie gehad en op zaterdag 11 april een terugplaatsing. Nu mag ik van het ziekenhuis as donderdag testen maar ja ik en ongeduldig en volgens eigen berekening zou ik normaliter vandaag m'n NOD hebben. Nu heb ik vanochtend getest met Kruidvat en dan de 2 voor 5 euro. Na 5 min moet je deze aflezen en ik zag een klein streepje, moest wel even 2x goed kijken maar hij stond er echt. 2 uur later zag m'n vriend de test en het streepje was nu duidelijk zichtbaar (nog niet zo donker als controle streepje maar ze zeggen een streep is een streep Daar m'n vriend ook ongeduldig is vanavond opnieuw getest en wederom een licht streepje te zien. Vervolgens de huismerk test van de da gepakt en die bleef Omo wit. Ik lees hier op het forum dat de Kruidvat testen de laatste tijd vaak vals Positief aangeven. Ik ben dus nu enorm aan het twijfelen of mijn testen ook vals positief zijn zeker omdat die van de da wit bleef. Ik weet dat ik het beste morgen nog een keer kan testen en anders donderdag maar mogelijk hebben jullie ervaring met de Kruidvat testen? Sorry voor het lange verhaal Alvast bedankt voor het antwoorden Groetjes Kirsten
Hoi Kirsten, het is mij ook opgevallen dat er meer geklaagd wordt over de Kruidvattesten, dat er vaak een heel licht streepje te zien is, ook al ben je niet zwanger. Maar ik heb er officieel niets over gehoord hoor. Ik denk dat je toch morgen nog eens moet testen en ik zou dan met ochtend urine en een ander merk test de test herhalen. Als je zwanger bent zou die test toch wel positief moeten uitslaan. Spannend! Alles kan nog! Groetjes Brigitte