Ik vroeg mij af of er mensen zijn die wonderolie hebben gebruikt tijdens de zwangerschap en wat het effect was? Op andere forums kun je heel veel verhalen vinden over wat mensen denken of gehoord hebben maar niet zo veel echte ervaringen.
Ik volg even.. ben erg benieuwd maar durf het niet vanwege de verhalen dat het kindje er van in het vruchtwater zou poepen. Ben dus ook erg benieuwd naar de ervaringen
Niet doen. Je word er alleen maar ziek van en je probeerd je lichaam iets te laten doen waarvoor het niet klaar is. De grootste kans is dat je er diarree van krijgt en harde buiken zonder dat je bevalling begint.je kan beter rust nemen zodat je de kracht en energie hebt voor je bevalling.en die gebeurd wanneer je kleintje daar klaar voor is. De enige bewezen manier om een bevalling op te wekken is een inleiding in het ziekenhuis en dat doen ze liever alleen als het echt nodig.dus wanneer het beter is voor je kindje is om te komen of in geval van zwangerschapsvergiftiging.
Als je het wilt gebruiken omdat je wilt bevallen raad ik het af. Als je het wilt gebruiken omdat je graag buikpijn wilt en daardoor je rot voelt, raad ik het aan. Nee zonder gekheid. Je gaat er niet van bevallen. En als je al iets wilt proberen, doe dan iets wat jij en je kindje niet door geplaagd worden. Hier hielp het bubbelbad in het zwembad.