Hallo meiden, Mijn zoontje heeft altijd erg waterige poep. Hij heeft weinig tot geen last van krampjes. Hij heeft dit sinds het begin al gehad. Hij groeit verder als kool. Hij weegt nu al 6700 gram en is 65 cm lang. Hij krijgt borstvoeding, kan dit ermee te maken hebben?
Cailtin is nu bijna vier maanden en krijgt ook bv en heeft vanaf het begin erg dunne ontlasting, heb hierover meerdere keren contact gehad met het cb en die zeggen dat bij bv de ontlasting altijd dunner is en zolang ze nog genoeg plasluiers heeft en goed aankomt is er niets aan de hand. Mocht je nog twijfelen kan je altijd even bellen met het cb.
Dat is normaal hoor, bij bv. Geeft wel een beetje een troepie soms ... Het is ook best normaal dat naarmate je kindje langer bv krijgt, hij/zij minder vaak poept. Zelfs 1 keer per week of nog minder vaak is geen probleem.
Her ook... zit regelmatig tot in zijn nek maar goed... de newboen luiers vangen het beste op en ga hierna over op active fit denk ik... deze heeft ook honingraatstructuur in de luier wat beter opvangt (en nog niet voldoende soms)
active fit zijn %^#%^#&^% luiers....alles komt er doorheen Hier tenminste....het waren hier de enige luiers waar kai mee tot zn nek besmeurt was met alles wat er in zn luier hoort te zitten..
en wat gebruik je dan voor luiers? Baby dry neemt prima plas op maar poep schiet richting zijn nek in die luiers
heel normaal inderdaad! Bij elke luier kan je kindje af en toe helemaal onder zitten, maar ik heb echt de beste ervaringen met kruidvat luiers. Veel fijner dan alle pampers ed!
Ik gebruik eigenlijk altijd of kruidvat of liddle...nu heb ik huggies omdat mn moeder een opwelling had en dacht goh ze zijn in de aanbieding laat ik een paar pakken halen... Ben zowiezo geen fan van pampers, moet wel zeggen dat ik geen probleem heb gehad met die new born heel in t begin toen Kai echt nog zon mini mini ventje was ...vind alleen dat pamper heel snel stinken... heb gewoon mn beste ervaring met de "goedkope" luiers