door blijft lopen met een blaasontsteking..? Heb het idee dat ik weer blaasontsteking heb. Eerst dacht ik dat de beeb op mn blaas lig, dat ik daardoor zovaak naar het toilet moet. Maar sinds vandaag brand het ietje bij het plassen... Wil morgenvroeg even ochtend urine naar de HA brengen... Maar wat als je te lang wacht met een medicijn? Is het dan schadelijk voor de beeb ?
Je blaasontsteking kan opstijgen richting nieren. Maar hoe dat zit met de baby : Volgens mij kun je er weeen van krijgen.
hoe het met je baby zit weet ik niet maar verder kan ik het absoluut afraden als het namelijk doortrekt richting nieren.. dat doet echt superveel pijn! ik kwam er ooit pas achter toen het inmiddels een nierbekkenontsteking was (dus precies voor je nieren nog) en ben er omdat ik geen pijnstillers/antibiotica kan nemen ivm allergie.. denk toch bijna 3 maanden mee uit de running geweest waarbij grootste deel van die tijd ik niet kon zitten of staan en tja.. eigenlijk ook niet liggen en dan hebben we het nog niet over naar de wc moeten ik was nog te lam om een hap brood van de tafel te pakken waar ik naast lag zegmaar echt onwijs klote en
Ze waren er vorige week bang voor bij mij. Zeker meteen laten testen, het kan idd weeen opwekken en dat lijkt me een beetje te vroeg. Sterkte meid. Liefs, Duveldraakje
Een verwaarloosde blaasontsteking kan wee-opwekkend werken. Bij mijn zwangerschap van Lotte had ik om de haverklap een blaasontsteking terwijl ik het niet altijd doorhad. Op een gegeven moment begon ik het te herkennen aan de harde buiken. In deze zwangerschap moet ik preventief elke maand mijn urine laten controleren..
Ja inderdaad, het kan de weeen opwekken of je kunt een nierbekontsteking oplopen! en dat is denk ik ook geen pretje in de zwangerschap dus altijd de urine optijd laten testen als je denkt dat je een blaasontsteking hebt opgelopen! groetjes Pam