bezorgdiensten supermarkt

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Bij een bedrijf waar ik werkte lieten we bestelden we ook regelmatig bij Albert.nl Erg makkelijk hoor, alle lege flessen namen ze weer mee en er zat heel vaak een gratis product bij.
    Viel wel mee met de bezorgkosten. We zaten daar op een industrieterrein ver van alle supermarkten af, dus als je de benzinekosten en het uurloon van een medewerker zou nemen om boodschappen te laten doen, zou je duurder uitgeweest zijn.
    Kosten vallen sowieso wel mee hoor.

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hier bezorgd de Supercoop.
    kost 1,70
    heb nog geen auto dus vind het superhandig!! Wordt zo in de hal gezet;)

3. Tinusje

Tinusje Bekend lid

#23 Tinusje, 7 jan 2011
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
    Ik laat iedere week mijn boodschapjes bezorgen door Albert. Met mijn MS is boodschappen doen lichamelijk erg vervelend en mijn man werkt zo hard en doet thuis ook nog eens heel veel dat ik hem niet ook nog met de boodschappen wil opzadelen.

Ik ben nu juist minder geld kwijt dan voorheen: ik maak een weekmenu, bestel daarvoor alle producten en luiers en andere dure dingen sla ik vaak in als ze in de bonus zijn en we hebben uitgerekend dat we nu minder geld kwijt zijn aan boodschappen dan dat we een paar keer per week boodschappen doen (dan nemen we toch meer mee dan op het lijstje staat).

Het reserveren van het goedkoopste bezorgmoment doe ik ruim van tevoren. Ik doe dan 6 kratten bier in het winkelmandje, zodat ik aan het minimumbedrag kom en als ik mijn echte boodschapjes ga doen verwijder ik deze gewoon weer. Zo ben ik niet meer dan 4,95 aan bezorgkosten kwijt en dat is al bijna te verrekenen met het parkeergeld wat ik kwijt zou zijn bij de supermarkt..

Als ik gezond zou zijn, zou ik zelf mijn boodschappen doen, maar nu is het voor mij echt een uitkomst! :)

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vind het ook erg jammer dat ze hier niet bezorgen. Ik zit met een zwangere buik en bekkenklachten en m'n vriend werkt lange dagen.
    Het zou zo fijn zijn als de zware boodschappen (drinken bv) bezorgd werden, de rest kan ik zelf wel halen. Nu moet ik bijna iedere dag beetjes kopen, en dat kost in de praktijk ook veel meer omdat ik dan automatisch toch meer koop.

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Huh?? Wij bij de Plus E5,- bezordkosten!

Deel Deze Pagina