Ik ben als zovelen op dieet. En was aan het neuzen op internet, en kwam me daar toch iets lekkers tegen!! Wow wat lijkt me dit lekker zeg! Gefrituurde mars www.youtube.com/watch?v=hyJy_VYxaHA
Ik heb ooit een keer een chocolade bitterbal op ook gefituurd. Nou ik heb nog nooit zoiets goors gegeten. Mischien dat het met een mars lekkerder is.
Nigella Lawson deed dit vorige week in haar tv programma, zag er idd ergggg goor uit vond ik, en hun waren er heerlijk van aan t smullen haha. Zij gebruikte een bounty...bah nix voor mij !
Getsie...... Ik heb het filmpje nog niet bekeken, maar bij het idee, draait mijn maag zich al om! (en de chocola is hier niet aan te slepen hihi)
ieuwwwwwww ik ben echt een choco freak....maar dit lijkt mij toch echt niet lekker.....wooooowwwwww 932 kcl.....dat mag ik nu eten op een hele dag!
Ohh t lijkt mij juist erg lekker met zo'n knapperig korstje om de zachte mars, ik heb wel voorkeur voor snickers ofzo... hihihii
bestaat al best lang, ik geloof dat het in griekenland ook gegeten wordt. lijkt me echt heel erg vies!
Sorry, lijkt me echt zooo enorm goor! Komt dit niet uit Amerika? Het lijkt me echt Amerikaans, maar misschien ben ik te bevooroordeeld hoor
Ik ook. Ik zag dat op zijn bordje liggen en hij sneed het door....Ik vind het er totaal niet smakelijk uitzien hoor. Niks voor mij in elk geval.
Ik zag het laatst ook bij Nigella, inderdaad met een bounty. Iedereen in mijn omgeving moet ook haast kokhalzen bij het idee maar mij lijkt het ook echt heel erg lekker.
moest meteen denken aan de new kids... dat stukje in die friettent, dan krijgt ie zn bestelling (wordt op de toonbank gelegd) en dan zegt ie: hoezo doe de gij een broodje pakbau in de frituur................................ en een bounty erbij .....da hoort nie! Moet er nog steeds om lachen om dat stukje