Hier een vaste POSTNL postbezorger die het pakket vaak in de schuur zet als ik niet thuis ben. En ook als ik wel thuis ben zet ie het vaak daar neer. Dat ie dan namens mij soms een krabbel zet, prima. Handtekening kun je het haast niet noemen op zo’n apparaat. Ik ben niet bang dat het weggehaald wordt (klein dorp en we hebben camera’s om het huis hangen). Vind het juist wel handig. Ik hoef niet thuis te blijven en heb eigenlijk toch altijd op tijd mijn pakket. @ts, als het jou toch niet helemaal lekker zat, goed dat je het even aangekaart hebt. Anyway, fijn dat je in ieder geval je pakket hebt.
Onze vaste bezorger dacht ook altijd met ons allemaal mee en deed ook zulke dingen. Ik vond het juist super fijn, dat hij er voor zorgde dat we toch die dag ons pakketje in huis zouden hebben, was ook een hardwerkende en vriendelijke jongen. Was, want helaas hebben we sinds de winter steeds andere bezorgers die geen moeite doen.
Wij hadden een hele fijne vaste bezorger helaas is die de politie opleiding gaan doen . Nu zijn het wisselende bezorgers, staat er dat ze tussen 15 en 17 uur komen bezorgen staan ze er om 13 uur. Staat er dat het bezorgt is, is er helemaal niets bezorgt. Spreek je ze er op aan zeggen ze dat je niet thuis was ( terwijl ik dan de hele dag thuis ben geweest). Mijn bestelde lenzen waren spoorloos, gelukkig nieuwen (aangetekend) gekregen, maar er niet achter gekomen waar de originele bestelling is gebleven. 2 weken geleden schoenen voor mijn man besteld, ook niet gekregen. Er achteraan geweest maar nee bezorger beweerd dat hij een briefje had achter gelaten, wij hebben geen briefje gehad. Gelukkig ook hier een bedrijf dat de bestelling nog een keer verstuurd heeft zodat mijn man in ieder geval zijn schoenen heeft.
Dit heb ik van de week ook gehad zo irritant. Onze vaste bezorger is er niet meer zijn nu steeds wisselende onvriendelijke jonge jongens die totaal geen moeite doen. Deze week ook thuis gebleven voor pakket. Krijg ik opeens mail u pakket is bezorgd "huh dacht ik waar dan geen bel gehoord en geen bezorger gezien" gelijk daarna Krijg ik een mail "we hebben u gemist".... weer "huh" ben de hele middag thuis geweest niemand gezien of gehoord. Ik heb dus bij post.nl een klacht ingediend want dit is niet de eerste keer dat die dit flikt. Volgende dag belt (weer een andere) bezorger aan en vraagt geïrriteerd of ik gebeld had met een klacht. Ja idd ja dat was ik. Hij moest van zijn collega zeggen dat deze gebeld had en op de raam had geklopt. Dat is dus echt volstrekte onzin er is hier nooit een bezorger aan de deur geweest ik was de hele middag thuis en beneden. Ook zou hij een briefje in de deur gedaan hebben, wat dus ook niet waar is er lag nooit een briefje in de bus omdat de bezorger hier nooit aan de deur is geweest. De bezorger heeft gewoon zelf vanaf zijn apparaat aangevinkt dat ik niet thuis zou zijn. Ze blijven elkaar toch de hand boven het hoofd houden. Ik laat het vervolg wel bij post.nl punt bezorgen ik wil die vervelende pakketbezorgers hier niet meer aan de deur hebben.
Ik heb hierover al diverse klachten ingediend bij Postnl. Het gebeurt hier zo vaak dat de bezorger 'namens mij" tekent. Ik heb aangegeven dat dit valsheid in geschrifte is. Postnl zegt dat het inderdaad niet is toegestaan dat de bezorger namens mij tekent. Ze zullen er een melding van maken en vervolgens gebeurt een tijdje later weer exact hetzelfde. Ik word er doodmoe van en probeer als het enigszins mogelijk is, niet gebruik te maken van de diensten van Postnl.
Hier ooit een DHL bezorger die ons pakketje in de papiercontainer had gedaan. Wij waren werken, de container is door de buurvrouw aan de weg gezet want het was leegdag. Pakje dus weg met het oud papier. Wat een gedoe gehad voor ons pakketje vergoed werd door de bezorger.
Hier nooit zulke fratsen maar ik bestel ook steeds minder online. Sowieso omdat ik minder koop maar ook vanwege het gedoe met thuis moeten zijn of bij de buren aan moeten bellen. Tijdens mijn verlof leek ik wel een PostNL afhaalpunt voor de hele buurt trouwens. Werd ik ook niet blij van (al sprak ik dan wel weer eens mensen ouder dan 3 jaar).
Was hier ook zo, ben bijna altijd thuis en toen vond de bezorger dit wel heel handig, ging die eerst de hele straat af en van iedereen die niet thuis was wilde hij dan de pakketjes bij mij laten staan. Heb toen ook duidelijk gemaakt dat ik alleen pakketjes aanneem voor mijn buren (die altijd even appen of ik het aan wil nemen) en hun buurvrouw en voor de rest van niemand meer. Had er toen een pakket staan (grote ook nog die dus best in de weg stond) en die mensen dachten na 4 dagen van goh laten we het nu maar eens op gaan halen.
Hier ook nooit problemen maar ik bestel ook steeds minder online. Toevallig pas weer een slechte ervaring met een paar schoenen retourneren. Weet ik het hoe lang bezig geweest om mijn geld terug te krijgen. Was een flink bedrag dus kon ook niet zeggen laat maar zitten. En inderdaad er rekening mee moeten houden en dan weer naar de buren pff Ga dus ook steeds vaker weer naar de stenen winkel