Ik verdenk de Gardo ervan dat ze mij, omdat ik erg vaak belde waarom mijn onderstel van de Mutsy 4 rider maar niet binnenkwam, een showmodel hebben meegegeven gisteren. Tot overmaat van ramp wilden we vandaag de niet erg harde luchtbandjes oppompen met het bijgeleverde pompje, want een andere pomp past er niet op..... Maar de banden liepen alleen maar leeg, wat blijkt, pomp kapot! Kijken we op de pomp, staat er Urban Collection op! Dat is niet 4 rider..... Mag ik vragen bij de dames die dezelfde wagen hebben, wat staat er bij jullie op het pompje? Als daar gewoon mutsy of 4 rider op staat heb ik weer een puntje om mijn vermoeden van showmodel te bevestigen! Dus, Help! (en anders zijn tips hoe ik mijn bandjes ook op kan pompen ook welkom....) Thanx
Hoi Judy, Ik weet niet wat er op mijn pompje staat (ik heb ook de mutsy 4 rider) maar wat ik wel weet is dat ik met geen mogelijkheid de banden op kreeg gepompt met dat pompje. Mijn banden liepen ook leeg . Tip: Ik ga wanneer de banden (leeg) zacht zijn naar de fietsenmaker, hij pompt ze gratis voor me op. Toen ik de eerste keer kwam zei hij ook gelijk: zeker de bandjes oppompen..met de mededeling dat ik lang de enige niet was en dat de bijgeleverde pompjes ondingen waren! Goed ik ben wel super tevreden met mijn wagen verder, dit is het enige minpuntje zeg maar.
Hoi Natas, Dank voor de tip, had ik niet aan gedacht.... Maandag maar eens naar de fietsenmaken dan! Vind het inderdaad ook een superwagen, maar ja, baalde wel een beetje dat het nieuwe pompje stuk is....ding is nog geen dag in bezit! Liefs, Juud
Ik krijg m'n banden wel opgepomd met het pompje, al is het even uitzoeken hoe het het beste werkt. Het is sowieso makkelijker om de wielen er even af te halen.
ik heb een quinny wagen ,en de eerste keer dat ik wou gaan wandelen met mijn zoontje waren de banden ookzacht. is manlief meer dan een uur aan het vechten geweest met die banden. ik heb later ook van veel mensen het advies gehoord om naar de fietsenmaker te gaan
ik heb de urban rider van mijn schoonzus gekregen, en ik kan ook niet met het pompje overweg, mijn schoonzus kon dat wel. Maar mijn man heeft een compressor in de garage staan, dus doen we het daar mee, werkt prima, en ik hoef niet naar een fietsenwinkel toe, want hier in het dorp(je) hebben we alleen maar een bakker. Jikke
wij hebben ook de 4-rider en gaan regelmatig ff langs de benzinepomp om de banden op te pompen......weet niet wat op ons pompje staat maar wij kregen er ook geen lucht mee in de banden......
Hoi, Het pompje van onze wagen werkte ook niet goed, ook al een keer een nieuw pompje gehaald, maar zonder resultaat. Wij stopten altijd bij het tankstation om daar de banden op te pompen. Is wat omslachtig, maar werkte uiteindelijk wel.
Je kan bij de fietsenmaker ook een omzetstukje kopen voor auto naar fiets ventiel en dan met de fietspomp oppompen, dat ging bij ons prima. Maar we hebben ook al een nieuw pompje besteld omdat we dachten dat ie stuk was, ben benieuwd of dat nog wat gaat helpen dan