Hoi, zo'n badsteun voor op een ligbad, moet je die er eigenlijk permanent op laten zitten of is het makkelijk om 'm er steeds af te halen? Wij hebben namelijk geen aparte douche en moeten er zelf natuurlijk ook nog bij kunnen. Wie weet het?
wij hebben geen badsteun, maar wij gebruiken baby bath. dat is een drijfbaar matrasachtig ding. een super ideaal ding is het. je kunt je handen los laten en je kindje drijft als het ware op dat bedje, maar is wel omgeven door water omdat er door de randjes water komt. Het is gevuld met een soort speciale korrel. je kunt je kindje natuurlijk niet onbeheerd achter laten, maar je kan wel even de handdoek pakken, en je kan met twee handen los spelen met hem Kun je kopen bij prenatal voor 16 euro
lijkt me ook erg handig zo'n matrasje alleen kost t wel altijd heel wat aan water want je moet toch t hele bad vol laten lopen. toch?
Ik heb ook zo'n matrasje en ik laat het bad nooit helemaal vol lopen hoor. Vind het ook handig als ik zelf in bad ga, dan neem ik Leander met me mee op het matrasje.
@baby4me, nee hoor je doet een laagje van 20 cm in het bad en je zit op je knieen voor het bad. ik vind het ideaal! Wij hadden het babybadje eerst in zijn kamertje staan, maar dat gesleep met emmers e.d. vond ik echt vershcrikkelijk. Daarbij stootte hij steeds zijn hoofd aan het uiteinde. En inderdaad als ik zelf in bad ga neem ik Dano ook mee. Dan natuurlijk wel babymelk van zwitsal erin
ze kunnen er trouwens in tot 9 kilo. Dano is nu 6,5 kilo en 4 maanden en hij ligt er nog goed in, maar wordt wel beweegelijk. Als ze heel jong zijn liggen ze heel relaxed erin.
Druif.. ik heb zo'n badstandaard voor op het bad. Je kan hem er gewoon afhalen omdat hij met zuignappen vastzit. Daarna klap je hem in en schuif je hem bijvoorbeeld achter een kast of onder het bed. Mijn badstandaart heb ik nu overigens te koop staan.. als je interesse hebt, hoor ik het wel!
Dank voor je antwoord Susanne, en voor je aanbod. Maar ik kan kan m van iemand krijgen, dus dat komt goed.
Ik vond dat matrasje ook ideaal, alleen heb ik het niet lang kunnen gebruiken. Joris was al heel snel heel beweeglijk en was daarom niet lang makkelijk!