Drinken in de laars gegoten

Discussie in 'De lounge' gestart door sandraske, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een titel.. :D

Mijn ondeugende dochter heeft een pakje (roosvicee spongebob)drinken leeggegoten in haar laarsjes. Nu heb ik het er wel vrij snel uitgegoten maar de binnenkant plakt als een gek natuurlijk en bij 1 laarsje is het vocht bij de neus doorgetrokken naar de buitenkant en is dus een beetje rood

Hoe kan ik het nu het beste aanpakken, gewoon laten drogen of nadeppen met water.. Het zijn leren laarsjes van een week oud :$:x

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Even zo'n vochtig schoonmaakdoekje erop leggen en dan de fohn erop. Hopelijk trekt het in het doekje dan.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hahaha sorry daar moest ik even om lachen... Heb geen tips voor je maar wat een heerlijke actie van d'r...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan je ze niet gewoon in de wasmachine gooien ? O zie dat het leren laarsjes zijn. weet niet of leer in de wasmachine kan.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je zal niet de enige zijn die erom moet lachen:D Het was zo stil ineens en ik keek en ze riep meteen Oh Oh.. Ik moest ook mijn lach inhouden om dat koppie maarja ik heb nu een wit laarsje met een rode vlek.. :( Heb er even een nat doekje opgelegd in de hoop dat het eruit trekt en anders maar goed poetsen.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wat een stout kind heb jij! De mijne doen noooit zulke dingen :p :D

Ik zou het afnemen met water en het niet zo laten drogen. Rood is wat dat betreft een moeilijke kleur. Hoop dat je de laarsjes weer mooi en plakvrij krijgt!

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    misschien wat kranten of rijst er in doen(neemt vocht op)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn man had inderdaad het briljante idee om er kattebakkorrels in te doen (gebruikt hij in garage al er olie is gelekt), dus er staan nu laarsjes met kattebakkorrels erin :D

En vanmiddag moet ze voor straf sandalen aan! Och gerrum nee doe winterlaarsjes wel aan..

Deel Deze Pagina