bezuinigen op de boodschappen hulp gevraagd(Als je ook niet breed leeft)

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Wij hebben onder ons vijven met voeding en luiers erbij voor 250 euro boodschappen:Dlater op de maand moeten we dan nog een zak aardappies halen maar dat is het. Wij halen ook diepvries groente daar rijden we extra voor naar duitsland is daar goedkoper en doe je ook nog lang mee...zit veel in die zakken... Wij zijn toevallig voor hetzelfde doel aan het bezuinigen en ook voor na het rijbewijs weer verder te gaan met een opleiding. Ik haal alles bij de lidl en aldi of wat in de aanbieding is bij de ah. Luiers heb ik toevallig vorig jaar ingeslagen toen waren de huggies voor maar 3 euro per pak en heb nog 33 dozen staan :D potjes voor Quinn heb ik ook al op vooraad alles wat in de aanbieding is neem ik mee ookal gebruik ik het later. En in sommige dingen is de aldi goedkoper en in andere dingen weer de lidl. En de afbak broodjes zijn goedkoper bij de ah :D maarja ik weet niet wat jij iedere maand zoal kookt dus kan niet percies zeggen wat je beter ergens anders kan halen.

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wij gaan ook altijd naar de duitse aldi,nog goedkoper dan hier! als ik zie wat ik voor een hele kar boodschappen betaal inclusief de verzorgingsprodukten, nou dan kom ik toch wel met een bigsmile naar huis :D:D
    daar kunnen we toch wel een maandje mee vooruit! (op groente en fruit na natuurlijk,dat moet ik tussendoor wel nog eens halen.) :)

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een goede tips allemaal zeg!!

* misschien is het al genoemd, maar vries restjes in i.p.v. ze weg te gooien...'t komt altijd weer van pas...;)
    * maak een kasboek/overzicht van alle inkomsten en uitgaven...je komt er vaak op uit dat je dingen onnodig koopt, of dubbel hebt..
    * zeg abbonementen als eci o.i.d. op..als je een boek wilt lezen, wordt lid van de bieb...scheeld veeel geld...
    *pak zo veel mogelijk de fiets...nederland lijkt een nat land, maar in werkelijkheid word je echt niet zo vaak nat tijdens het fietsen...het scheeld veeeel geld en is goed voor de gezondheid...
    *zere billetjes? vaseline helpt vaak ook al...(als het nog niet te erg is natuurlijk) is veeel goedkoper.. ook kun je maizena helpt ook heel goed, beetje op de rode billetjes strooien, helpt de huid herstellen echt een wondermiddel uit grootmoeders tijd!
    * geen voorgesneden groentes halen, is veel duurder en veel minder lekker!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja dat invriezen van restjes is hier geen succes ik vergeet die altijd haha

5. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja weer gevonden!!!!

6. Tink

Tink Niet meer actief

Nog zuiniger: gewoon GEEN wasverzachter gebruiken! Ik doe dat echt nooit. Ook geen azijn trouwens ;)

Deel Deze Pagina