Mijn tent is top!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kalush, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Wie kijkt hier ook altijd naar?
    Vind het een super leuk programma!
    Vond het giseravond erg slecht dat Leeuwarden in de gevarenzone zat!
    Ze hebben de best lopende tent!

Ook vond ik het erg lullig te horen dat elk koppel wil dat Leeuwarden af zou vallen.
    Waar komt altijd die 'haat' (wel een groot woord) tegen friezen vandaan?

Groetjes Kalush

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    :) :) Dat snap je niet hé [die "haat" tegen Friezen] ... terwijl we hier steeds meer "import" krijgen. :) :)

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha ja ik kijk t programma ook altijd (neem t zelfs op voo rt geval ik t niet kan kijken :D )

Tjsa friesland in de gevaren zone, ik zou zeggen wie dan wel? Want het gaat niet om de omzet. Den bosch en adam hebben wel winst nu maar niet zoveel. Aan alle tenten moet nog veel gebeuren, dus ja,,,,tis gewoon heel moeilijk.

Das ook t jammere aan de ene kant dat t een wedstrijd is want in t echt zonder tv enz erbij zou je echt niet zo snel een tent opzetten en goed lopend krijgen.

Ik kan me wel vinden in de uitstraling van Frieda, ze kijkt af en toe erg chaggie. Maar das haar manier van kijken, zo kan ik ook kijken en daar bedoel ik dan nks mee.

Van de andere kant vind ik het ook wel goed dat die twee heren en dan voral die kale op de koffie zijn gekomen. Die waren zo laks in het beging en we doen dat wel ff, nou dat viel toch heel zwaar.

Nogmaals voor mij had t nog wel ff langer mogen duren voor dat er een stel uitvloog.

Verheug me al op volgende week :D

4. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Ik kijk het ook altijd, super programma! En vind ook dat gisteren de juiste mensen naar huis zijn gestuurd. Vond die gasten zo ontzettend arrogant, kwamen echt zo over: van o dat doen we wel ff... Mooi niet dus! :-D

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij kijken het ook maar hadden liever Leeuwarden eruit gehad. Niet omdat het Friezen zijn maar omdat ze koppig zijn en niks aannemen.
    En omdat we geen sushi lussen en wel pinchos haha

Ach het blijft tv en het is ene gevoel wat je erbij hebt

6. missgroovy

Haha ja die friezen haha nee die sushi chef in friesland,,,, ik snap wel dat ie goed is, maar die air die hij over zich heeft blehhh

Maar ja als ik die sushi zie dan loopt t water me in de mond haha,,,,,,als ik bevallen ben wil ik meteen sushi :D

7. tja haat tegen friezen, heb welles verhalen gehoord over de friezen van een vriend van me, die werkt in freisland en moest tanken, hij staat bij de kassa en men begint in het fries, hij geeft aan er niks van te snappen, en hun vertikte het om gewoon ABN tegen hem te praten, pas toen hij weg wou lopen zonder te betalen, konden ze het wel.. en zo zijn er meer schijnbaar

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Of de andere zijn gewoon strategie's en willen de grootste concurent eruit hebben, dat kan natuurlijk ook.

Ik ben als kindzijnde elke zomer in friesland geweest met de boot en als er iemand fries tegen me praatte antwoorde ik gewoon in het twents.
    Dan keken ze me aan alsof ze het in keulen hoorden donderen omdat ze me dan niet verstonden.

Groetjes Anita

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ach ja, we zijn een appart volkje.. maar niet zo negatief als een ieder denkt!
    Een iedere is een beetje bevooroordeeld.. ze horen iets en nemen het meteen aan.. zo werkt het niet in dit leven!

Maar goed, vind leeuwarden een toprestaurant. Frieda mag idd wel eens wat vrolijker kijken en de chef is een beetje verwaand.

Vind dat die andere stellen er te weinig aan trekken. Maar goed dat is mijn mening.
    Misschien is de friese bevolking wel sneller tevreden met een eetgelegenheid, wie weet..

Vind het een super leuk programma!
    Ga binnenkort ook een sushi eten, lijkt me wel wat!

Groetjes Kalush

10. missgroovy

kalush NIET zeggen dat je sushi gaat eten grrrr

aaaaaaaaa ik wil ooooook

11. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Haha.. Zal een extra sushirol voor jou eten ;)

12. missgroovy

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :(

zucht

13. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Je mag ook gewoon sushi hoor! Als je maar weet dat het vers is! Dus geen bakje uit de supermarkt. Eet smakelijk!

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Vond die jongens uit Rotterdam ten eerste te arrogant, ten tweede stom dat ze een naam kiezen die al bestaat (en het nog wisten ook) en ten derde, die tent had al vier koks gehad en personeel dat niet op kwam dagen, dat zegt ook iets over de continuiteit van kwaliteit!

Leeuwarden moet wel leren kritiek te incasseren. Bij de boekhouder, jeetje, die jongen doet ook maar zijn werk, wacht maar tot de belastingdienst langs komt, dan heb je het slecht met je schattingen!

Den Bosch doet het lekker, had ik niet verwacht van die jonge mensen (nee, geen commentaar op leeftijd, maar begin 20 en een toppe tent, complimenten) en Amsterdam gut dat stel vind ik zooooo irritant, maar de tent straalt wel allure uit, zolang die zenuwpees in zijn keuken blijft, haha...

Terecht dat Rotterdam naar huis moest, omzet of geen omzet, het gaat dus ook om standvastigheid en inzet en Bolland en Bolland hadden alleen maar commerciele gedachten en hadden niets met horeca verder!

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Vind ik ook, helemaal met de spreker eens =D>

16. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Vind ik ook, helemaal met de spreker eens =D>

17. missgroovy

i know, maar ik woon in limboland en dat is nog erger dan friesland haha als je hier sushi zegt dan kijken ze je met vandie grote ogen aan,,,zo van is dat eetbaar.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Jaa we lachen mijn nichtje er nog steeds om uit, die was een keer mee op vakantie. Lekker varen door oa friesland toen vroeg ze of ze nu dan eindelijk in het buitenland was.
    Wahahahah die wilde als kindzijnde zo graag een keer naar het buitenland, mijn vader (en wij allemaal) meteen jaaahaa we zijn nu in het buitenland.
    Toen ging mijn nichtje naar iedereen zwaaien en wie het ook maar wilde horen vertelde ze dat ze in Twente wonen en dat dit in Nederland lag
    :D :D =D>
    Goed dit was dus even helemaal offtopic.

Ik vind het ook goed dat Rotterdam eruit ligt, had echt het idee dat die helemaal voor de centen gingen.
    Van de andere stellen heb ik meer het idee dat ze een levensdroom willen waar maken.

Ik ben alleen bang dat ze de kok in leewarden goed in de gaten moeten houden want anders kan hij hun nog wel eens de nek kosten met zijn sterallures.
    "Zonder mij geen sushi"

In Amsterdam verwacht ik eigenlijk nog wel een fikse knallende ruzie.

En Den Bosch, ik denk dat die het wel halen of ze het programma nu winnen of niet.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina