maar, ik zat zo te denken he. We krijgen 1 februari de sleutel van ons huis en er komt een stucadoor etc. Nu hadden mn vriend en ik het over vierkante meters. Maar ik dacht zo van: 50 cm x 20 cm is 1 vierkante meter, toch? 50x20. Maar 1 meter bij 1 meter dan? Dat is ook 1 vierkante meter, 1 x 1? Maar dat is veel groter dan 50x20. Of is het dan 50 cm x 200 cm, is dat dan 1 vierkante meter, want dan heb je 10.000 vierkante centimeter. boh. of denk ik nu heel vreemd ofzo , ik zal vast wel een hele domme rekenfout maken maar ik kom er niet uit
1 meter x 1 meter is inderdaad 1 vierkante meter. 50 cm x 20 cm is 1/10 van een vierkante meter. Dit is namelijk is 0,5 meter x 0,2 meter is 0,1 m2. Je maakt dus een rekenfout Succes ermee!
aaaaaah ik snap hem dan LOL. Hoe dom dan :') En ja ik weet dat je dan bij 8 meter lang en 3 hoog of breed 8x3 moet doen hahaha, alleen zat ik dus met die cm. Maar inderdaad logisch nina, een komma ertussen zetten lol.
Haha heb soms ook van die "domme" dingen. Je weet het dan eigenlijk wel maar je komt er toch niet uit
Zelf zit ik altijd te 'rommelen' met l - dl - cl etc. haha. Eigenlijk weet je het dan wel, maar dan ga je enorm twijfelen en kom je er echt niet meer uit