*Begin klaag* Ik kom alleen even klagen over de tv...er is weer eens helemaal niks op wat ik interessant vind. Meer mensen hier 'last' van dit luxe-probleem? *Eind klaag*
Wij hebben een schotel en ik zit nu ook zo'n beetje te zappen van 0 tot 999... en nu maar weer terug haha
Ik hou van voetbal dus kom aardig aan mijn trekken met een fantastisdche wedstrijd tussen Arsenal en Barcelona!
ik kijk look of love... niet dat ik dat nou zo geweldig vind maar deze week wel. zou het verhaal van mijn schoonzus kunnen zijn
ik vind ook dat er weinig intressants op de tv is... al een flinke tijd trouwens. Vroeg me gisteren nog af waarom ik überhaupt een abbo op dat ding heb
vrijdag vind ik altijd de ergste dag, dan is er echt niks!! gelukkig heb ik net lost 5 bij de bieb gehaald..
ja vrijdag is inderdaad heel erg, ik huur regelmatig een dvd en zit eraan te denken om Film1 te nemen maar vind het zo duur!
Kijk, daarom hebben wij dus geen tv We kijken dvd's die we hebben, en verder uitzendging gemist. De programma's die we wel enigszins leuk vinden, kunnen we terugkijken, en anders heb ik er toch niet veel aan gemist. Goed boek is ook leuk hoor Of zp
X-factor, Floor Faber, Bloedverwanten, Hoe wordt ik gelukkig, Gooise meisjes, pfaffs, tv show, paul de leeuw, en meer... Ik vermaak me juist wel
In de avonduren vind ik het nog wel meevallen, dan is er meestal nog wel wat op wat nog wel te kijken is. Overdag vind ik het veel erger, alleen maar kinderprogramma's of herhaling of van die homeshoppinggevallen.