Het saaiste huishoudelijke taakje.

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat vinden jullie het saaiste huishoudelijke taakje?

Ik haat het om de badkamer te poetsen, strijken en bed verschonen.
    Ik zit namelijk altijd met dat dekbed te vechten.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    badkamer, strijken, bed

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

strijken en bed verschonen, trap stofzuigen haat ik nu ook maar dan meer omdat het een zware klus is omdat ik hoogzwanger ben ;) meestal zet ik een muziekje op mijn hoofd en dan wil het wel :)

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

de badkamer vind ik het meest vervelende.. de rest maak ik zelf altijd leuk

*gaat dweilend en zingend door de kamer heen met de dweilstok als microfoon* :)

5. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    bed verschonen echt een ramp :-k
    veder tja.....
    afwassen puhhh moet echt heel gauw een vaatwasser aan schaffen :thumup:
    veder ben ik wel een poetser gelukkig!

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Juist, gewoon echt alles!

8. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Strijken

Blegh daar heb ik echt een hekel haan.

Vooral die overhemden die mannetje juist het mooiste vind maar een regelrechte ramp zijn kwa kreukels.

Sta elke week minimaal 4 uur te strijken (en dat is echt niet omdat ik zo sloom ben ;) maar wel omdat we altijd zoooo veeeel strijk hebben :(, en nee ik strijk geen onderbroeken theedoeken en dat soort dingen)

9. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Bed verschonen, for sure. Doe dat altijd samen met mijn vriend want ik vind het helemaal niks....

Badkamer poetsen vind ik leuk... :O

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Strijken vind ik vreselijk, doe het ook amper.

Verder vind ik de oven en de koelkast schoonmaken ook niet 1 van de fijnste klusjes.

11. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    De badkamer!
    Die wordt dan ook uitbesteed aan manlief :) .

12. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Heb hier nog wel een badkamer die gepoetst mag worden :) ;)

13. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik vind het allemaal even erg en met mezelf er ook echt toe zetten om te beginnen. Wat muziek op (meestal met meebrullers of iets van skihut) en als ik dan eenmaal bezig ben ben ik ook niet te stoppen dan moet alles af ;)

Toch moet ik tussendoor stoppen dat is niet anders met 2 kids om je heen.

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Tja wat zal ik zeggen....je kan beter vragen wat ik wél leuk vind en dat is eigenlijk alleen maar was opvouwen.... tja klinkt misschien gek, maar na een lente of zomerdag heb ik meestal alle was in 1 dag weggewerkt, zit ik heerlijk 's avonds op de bank te vouwen, allemaal stapeltjes op de salontafel, ondertussen tv kijken.... en die geur van een hele dag buitengehangen wasje Heerlijk! Strijken vind ik ook niet leuk maar maak ik leuker door voor de tv te gaan staan alles binnen handbereik en dan strijken maar.....al blijven die blouses vervelend en lastig....

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Bakamer (nou ja eigenlijk de douchcabine alleen), strijken, keukenkastjes en koelkast/vriezer

16. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    dat van die was opvouwen voor de tv doe ik ook :D is wel lekker rust gevend eerlijk gezegd.

maar was ik echt een gruwelijke hekel aan heb is afwassen! ik wil echt een vaatwasser, maar a die is te duur, en b we hebben geen aansluiting.... ja die van de wasmachine maar dan moet ik steeds alles eerst afkoppelen en weer aankoppelen..

strijken doe ik eigenlijk nooit, doe het soms wel met overhemden (maar dat vind vriendlief niet nodig) en als ik rustig wil worden dan vind ik strijken ook wel lekker, maar dan wel zo dat ik de tv kan zien hihi.

en verder als ik het huishouden doe, zet ik heel hard muziek op dan wil ik wel, daarom schop ik mijn vriend weleens met hem hond en martijn de deur uit dan kan ik me uitleven.

17. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Sinds ik een trucje heb om het bed om te maken vind het ik het niet meer zo erg. Ik doe het overtrek binnenstebuiten, puntjes van de deken pakken en zo het boeltje weer goed om keren. Simpel 3 x schudden en hij zit er strak in.

Ik heb een hekel aan strijken en de wc. Badkamer is opengebroken dus daar kan ik nu weinig schoonmaken :D

Groetjes,

Sam

18. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    STRIJKEN! Oooh wat een rot werk. En ik heb zelf bijna niets dat gestreken moet worden, ik sta gewoon de hele dag overhemden en pantalons van manlief te strijken. Echt ik heb daar een gruwelijke hekel aan.
    En het toilet poetsen, dat vind ik ook vies werk.

Eigenlijk houd ik niet van huishoudelijk werk haha :D

19. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Het enige wat ik eigenlijk in huis doe is wassen strijken en aan strijken heb ik een grote hekel!

20. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik vind stofzuigen echt V-E-R-S-C-H-R-I-K-K-E-L-I-J-K!
    Ik heb altijd ruzie met dat ding, dan ligt hij ineens weer op de kop, dan is het snoer weer net te kort om ergens bij te komen, dan zit er weer iets vast in de slang, dan is de zak weer vol......en dat ik echt elke dag moet stofzuigen, aangezien ik 2 katten heb die verschrikkelijk verharen.

Was opvouwen vind ik ook een k*twerk....vooral nu we een kleine hebben, heb ik daar veel meer werk aan (zal wel heel herkenbaar zijn). Gelukkig heb ik vrij weinig strijkgoed dus dat doe ik eigenlijk alleen op het moment dat ik iets aan wil, wat gestreken moet worden. Maar mocht ik meer strijkgoed hebben dan stond dat klusje stipt op nummer 1!

Deel Deze Pagina