Ik zou dit dus NOOIT gebruiken he! Ten eerste vragen ze voor het inloggen allerlei gegevens die niemand aan gaan. Ten 2e, waarom zou iemand GRATIS zo'n dienst aanbieden? DAt is vast niet voor niks..... Vervolgens gaan al je bankgegevens over het net heen Sorry voor de topic vervuiling, had een apart topic hierover geopend maar dat is gelijk op slot gedaan. Op zich is het bijhouden van een kasboek wel een heel goede tip trouwens! Kan het iedereen aanraden
He? Ik moest eerst kpn afsluiten, voordat ik hoe heet het, nu online (provider) kon nemen. Dit is nu 2 jaar geleden denk ik.
Op Marktplaats koop ik regelmatig kleding voor de kinderen maar ook voor mezelf.. Meestal erg leuk spul. Ik heb zelf een ''jonge meiden maat'' zal ik het maar noemen..En veel 'jonge meiden zijn snel zat van kleding...kopen iets nieuws en zetten dingen dan weer te koop. Zodoende kun je vaak hele leuke dingen vinden. En het scheelt me de nodige ritjes naar de stad. Verder kopen wij vaak groente en brood & vlees voor in de vriezer. Op zaterdag middag vlees kopen ... Vaak aanbiedingen dan..Hup de vriezer in.. Idd de markt.. Goed de folders bekijken en letten op aanbiedingen van vooral:Luiers..Wasmiddel..Groente..Vlees..Sapjes/frisdrank.. Brood wat niet supervers meer is doe ik meestal lekker in de broodrooster.. Verder weinig chips/koeken/snoep kopen.. Ik vind zelf dat dat niet elke dag hoeft en zo blijft het een lekker extraatje. Kinderen krijgen hier:Soepstengels..toast-crackertjes ...en biscuitjes.. tussendoor.. Soms een liga , rozijntjes o.i.d. vinden ze allemaal net zo lekker en is beter voor de tandjes en portemonnee..
Ik ben nu al een tijd erg bewust met geld en kan puur alleen voor de boodschappen voor 400 euro per maand rond komen. Maar we gunnen onszelf dan wel eens een lekker broodje bij de hema ofzo. Als je een kasboek bijhoudt zie je precies wat er uitgaat, Wij hebben twee kinderen. Wat ik ook een goede vind ik koop wasmiddel enzo altijd in de aanbieding. Ik heb altijd het color wasmiddel van persil. Dat is hartstikke duur als je dat zo koopt. Maar deze week was het in de aanbieding en koop ik meteen vier flessen. Eer dat op is is er wel ergens anders een aanbieding. Witte was doe ik tegenwoordig ook luxe met die kleine flessen van omo. In de aanbieding is het net zo duur als eigne merk en ik vind het echt beter dan andere merken. Verder droog ik vrijwel alles buiten, dat kan best lang zelfs in de winter hang ik het buiten. Ik heb wel een goede droogmolen van Brabantia (voor aan de muur) aangeschaft. Waar ik mijzelf vaak te buiten ga is de hema, die heeft zulke leuke spullen. Daarom gun ik mijzelf daar een free joy op de pinpas. Voordeel is weer dat die alleen in de stad is en die is weer 20 km verderop. Verder hebben we in het dorp een kringloopwinkel daar heb ik mooie matrassen voor de kinderen gekocht. En koop ik regelmatig servies en speelgoed. Kleding koop ik voor de kinderen vaak tweedehands bij particuliere sites of marktplaats. Ik verkoop daar ook wel eens merkkleding die ik goedkoop ergens gekocht heb. Ik ivnd dit trouwens een heel leuk topic. Want van geld dat je overhoudt kun je andere dingen doen. Ik hoef bijvoorbeeld niet te werken. We kunnen het prima redden van alleen mijn man zijn inkomen. Alhoewel hij wel goed verdient (hij heeft zij n eigen bedrijf)
O ja wij bellen met de blecnetrale prive en thuis http://www.belcentrale.nl/ Dat scheelt ons veel geld. En mobiel bellen wij zakelijk samen.
Leuk om te lezen dat ik niet de enige "vrek" ben ( ) Ik heb net bij de kringloop winkel een nieuwe puzzel ( 3 in 1, plastic zit er nog omheen) voor 2 euro gekocht. Mijn moeder is er gek op. Leuk cadeautje voor kerst of sinterklaas Normaal kost het in de winkel: 27,95. Vandaag dus 25,95 bespaart,
Ja precies. Je hebt hier in het dorp een partijen winkel met partijen van de hema blokker en kruidvat echt de moeite waard. Ik heb ook een cadeautjes zak voor als de kids een feestje hebben wat ik weer heb gekocht voor weinig bij het krvat oid. Maar ik vergeet vaak om voor 5 dec vroeg te beginnen met sparen van kadootjes. De interesses veranderen vaak weer zo. Alhoewel onze kinderen helemaal niet verwent zijn. Ze hebben maar een klein beetje lego ed.
Ja dat zijn leuke winkels. Trouwens zoveel hebben ze niet nodig hoor, Isabella is al blij met een ballon aan een stuk touw. Daar kan ze dagen mee rondlopen. Of met een harkje. Maar ik ben al wel begonnen met sparen voor sinterklaas. Maar goed Isabella heeft nu nog de leeftijd dat lezen, puzzelen en met een pop spelen nog wel even interessant blijft.