bezwaar maken

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Stel jij bent je sleutels verloren en wilt daarom de sloten wijzigen, dan ben je daarna niet verplicht om ook een sleutel aan hem te geven. Je kunt hem wel via een brief op de hoogte stellen: Beste ..., wegens verlies van de oorspronkelijke sleutel was ik genoodzaakt dit en dit slot te vervangen. Mocht je toegang tot de woning willen, graag dit van tevoren met mij afstemmen.

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

wel een vreselijk nare situatie!
    Sterkte en succes!

En idd t ziet er voor hun nadeliger uit dan jou... leuk begin van een huwelijk (not)

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @nova, is dat zo? mag ik het slot veranderen?

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Als het huis zowel op jouw naam als dat van je ex staat mag dat. Jij hebt daar gewoon recht op dat te doen. Vaak wordt het alleen afgeraden omdat je daarmee de situatie niet zal verbeteren. Als ex er achter komt zal hij boos worden en dan heeft hij weer het recht om het slot opnieuw te veranderen. Je krijgt dan geheid ruzie.

Maar je zou het wel onder het mom van sleutels verloren kunnen gooien, laat hem dat dan wel weten via een brief bijvoorbeeld. Zo van, omdat je zelf niet meer woonachtig bent op ... adres... lijkt het me niet nodig dat je de sleutel in het bezit hebt, uiteraard heb je wel ten allen tijden toegang tot de woning mits vooraf overleg.

5. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

kan je je niet laten uitkopen ofzo? sorry als dat een domme opmerking is maar zoiets heb ik weleens gezien om me heen..

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Pfff wat een *** situatie!

Woon jij op dit moment in je woning en jou ex niet?
    Zo ja dan kan je gerust de sloten veranderen, hij woont er immers niet meer. Het feit dat het huis ook voor een deel van hem is maakt daarbij niet uit.

Succes!!

Deel Deze Pagina