Misschien een beetje een rare of domme vraag Maar hoelang kunnen je borsten blijven groeien in een zwangerschap?? Het zal voor iedereen verschillend zijn, maar ik had een c cup en kunnen ze werkelijk iets van 2 cups groter worden?? Ik zit nu namelijk nog maar in week 9 van de zwangerschap en mijn bh is nu werkelijk al veel te klein heb normaal een c cup, maar als ik nu de bh aanheb dan worden ze er gewoon weer uitgedrukt zeg maar en mijn halve tepel is dan al te zien, kun je nagaan hoe ze zijn gegroeid Ik las nu iets van een mee groei bh, maar weet iemand ook of deze ook mee rekt in de omtrek? ben bang dat als ik straks misschien dikker word ik bh's aan het kopen kan blijven
Ik paste in week 8 mijn bh's al niet meer. Had cup D. Heb toen een meegroei BH gekocht, omdat ik hetzelfde idee had: dadelijk blijf ik aan het kopen! Dat was een 75 E. Die hebben me lang gepast, maar ook dit ging op een gegeven moment niet meer. Weer nieuwe gehaald: 80E. Deze draag ik nu nog en qua omvang zit deze nog op het strakst. 80 E was in het begin niet volledig gevuld, maar nu wel. Conclusie: ze groeien nog steeds... Wat ze mij vertelden was dat de meegroei bh's stoppen bij cup E en dat dan de omvang steeds ruimer wordt. Ik hoop iig dat ik hier nog 8 weken mee uit kom!
Bij mij eerst 2 cups gegroeid, toen het nog maar 1 cup was heb ik een bh gekocht in die maat, die 2e cup erbij kwam meer omdat ze aanvoelden als bakstenen. Dat is nu over en ben op 1 cup erbij blijven hangen, en pas nu ongeveer alle bh's die ik in die cup heb. Dus ik heb geluk gehad. Dit gebeurde allemaal in het eerste trimester dus in het tweede trimester had ik een vaste maat. Maar ben verder in omtrek/vocht ook niet aangekomen dus dat zal wel schelen. Je kan sowieso een meegroei-bh aanschaffen, ze schijnen lekker te zitten. En wanneer je merkt dat je niet meer groeit (er moet ooit een einde aan komen ) weer vaste bh's kopen.
Ja die kunnen best nog even doorgroeien. Ze schijnen zelfs als je borstvoeding gaat geven daarna ook nog te veranderen. Dus dat gaat nog wel even door. Ik ben ook flink wat groter geworden en vind het erg moeilijk om een goed passende beha te vinden. Heb nu besteld bij een online shop met voedings en zwangerschapsbeha's. De meeste daarvan groeien nog zo'n 1,5 cup mee mocht het nodig zijn. (lingerievoortwee.nl)
Ik ben ook al aardig wat "vergroot" Draag al van 8 weken een meegroei-BH, erg handig Die van de hema zijn trouwens heel goed.
Ik vind die meegroeiBH van de Hema echt prut. Het zit niet lekker en ziet er niet uit :/ Helaas ben ik het bonnetje kwijt! Ik had gelukkig nog wat te grote BHs in mn kast liggen rond de 8 weken, ik merk nu dat die ook weer wat strak worden. Mn schoonzus zei dat ze van cup A naar cup D was gegaan! Ik begon met cup B dus ben benieuwd wat het wordt..
Bij de oudste begonnen met d/e,in de 6 week paste e al niet meer , met 3 maand een meegroeibh gekocht f ze gaan tot h . Na de bevalling had ik g. Jongste begon met g na 3 maand een voedingsbh i gekocht wat anders kon ik hier niet krijgen na de bevalling was het j na 1 jaar bv was het k daarna zijn ze kleiner geworden ze krijgt nu al 1,5 j aar bv en nu zit ik op h. Hier groeien ze dus snel en veel. Omvang van 75 naar 80
Oh wat kunnen ze groeien haha zie hier best wel verschil langkkomen van voor en na Nou dan staat me nog wat te wachten als ze nu al als kool groeien hahaha Vanmiddag maar eens even kijken voor een mee groei bh dan en hoop dat die dan nog mooi een tijdje mee kan gaan, wand een niet passende bh is ook niets
Laat het je aanmeten door iemand van bijv Livera. Je hoeft daar niet te kopen, maar zij kunnen wel goed advies geven. dan kun je altijd nog bij Hunkemoller of Hema of online iets kopen. Borsten kunnen met name in 1ste en 3de trimester flink blijven groeien, en als je bv geeft ook dan nog in omvang toenemen. Maar hoeveel en wanneer is bij iedereen weer anders. En in mijn geval ook bij iedere zwschap weer anders (nu bijv veel minder groei dan vorige zwschap). Ik heb niets duurs gekocht, en sommige zijn wel duidelijk mooier dan andere qua vorm enzo (met/zonder ondersteuning, etc). Dus als je dat belangrijk vindt, let daar ook op. succes!
Mijn borsten zijn vooral de eerst 12-15 weken hard gegroeid, ze waren toen ook best pijnlijk/gevoelig. Laatste tijd nauwelijks meer eigenlijk. Wat ook enorm is gegroeid is mijn ondermaat, ik had altijd 75B (vrij bescheiden dus) en heb nu 90 D/E. Qua ondermaat dus 15cm groter???? Ik ben wel dikker geworden (ook qua vet), maar zoveel dikker??????? In eerdere dikke periodes had ik max 80 B/C
Ik ben ontzettend blij dat mijn borsten niet tot nauwelijks groeien. Heb van mezelf al F dus met die meegroei-bh's kom ik bij voorbaat al niet uit. Voedingsbh's gaan wel, maar daar wil ik eigenlijk mee wachten tot ik weet welke maat ik tegen die tijd heb. Maar 1 tot 2 maten groter hoor je idd vaak. En tijdens de BV schijnt er nog wat bij te komen.
Bij mij zijn ze in het 1e trimester van 85D naar 85E gegaan en daar zit ik nu gelukkig nog steeds op. Meegroei bh geprobeerd, die zijn allemaal zonder beugel en die geven voor mijn gevoel niet genoeg ondersteuning bij mijn grote borsten. Heb wel af en toe nu al een voedingsbh zonder beugels aan voor thuis, toch een beetje ondersteuning.
Ik heb cup a, en nog steeds. Tijdens de borstvoeding van mijn zoontje werd dat het cup b, maar daar hield het mee op. Ik had mij erg verheugd op die cup c!!!!! hihi
vorige zw schap zijn ze wel gegroeid 1 maat, over ruim 41 weken Nu 13 weken en ze zijn al groter als gehele vorige zwangerschap dus vraag het me ook af hoe groot gaan ze nog worden
Bij mij groeide de cup vooral in het begin, en daarna de omvang ook nog eens. Bij mij werd m´n ribbenboog flink omhoog geduwd. Ben uiteindelijk van 80D naar 95E gegaan. De eerste 2 weken na de bevalling had ik maatje watermeloen, en daarna 85F totdat ik de BV ging afbouwen (maand of 8-9). Uiteindelijk weer terug naar 80D. En bij de tweede zwangerschap ging het weer zo.
Wat ik vooral heel vervelend vind aan die grote boobies. Is dat met dit warme weer het zo zweet tussen in. Vreselijk! Dat is nadeel van meegroei beha's ze zitten zo tegen elkaar aan geplakt. En was dus op zoek naar goede beha die mooi aansluit. Heb nu 90F binnen gekregen, maar die sluit nog niet mooi aan in het midden. Is dit uberhaupt wel mogelijk? Ben gewoon echt gefrustreerd. Verwacht ik dan echt teveel van een beha? Kan niet wachten tot ze weer kleiner worden. En anders word het echt een verkleining in de toekomst.