harde bobbel....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik ben nu bijna 13 weken en heb al een tijdje last van een harde bobbel net boven me schaambeen. Heb al meerdere dingen gelezen maar wat is het?

Heb het vooral savonds en nu ook terwijl ik rustig op de bank zit, keihard als een knikker en voelt heel erg zeurderig, soms zelfs pijnlijk :(

Iemamd die dit herkent?

2. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Zit het in de buurt van de lies?

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Nee zit echt boven me schaambeen en onder me navel zeg maar. Het zeuren kan wel doorstralen naar me liezen

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Is dat niet je baarmoeder die je voelt.

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Dat zal het idd wel kunnen zijn maar kan me dit van eerste niet herinneren.
    Daarom...
    Kan er best wel onpasselijk van worden en moet me broek open anders doet het gewoon zeer

6. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Is waarschijnlijk je baarmoeder ;) als het hard is is het misschien je kindje wel dat zo hard voelt. Dat zeurderige gevoel herken ik wel hoor, de laatste keer dat ik dat had was rond de 15 weken nog. Heb je trouwens al een zwangerschapsbroek aan? Kan me voorstellen dat het met een gewone broek vreselijk zit!

Ik moet het even kwijt hoor. Ik heb het al meerdere keren gezien, maar wat een onwijs schattig dochtertje heb je!

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hey dankjewel! :D
    Nee ik heb nog geen zwangerschapsbroeken gekocht, nog nooit een gehad ook hihi :p Ik vind het namelijk vreselijk als een broek bij me navel zit haha. Als het erger word zal ik er vanzelf wel aan moeten geloven denk ik :)

8. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    haha, tja:p Ik vond het echt een opluchting, zo'n broek! Zit echt heerlijk! En het spijkerbroek is laag hoor, alleen zo'n stoffen flap zit tot net over je navel;)

Ik geloof trouwens dat ze ook iets voor je broeksknopen hebben, dat het wel vast zit, maar niet op de normale manier, dus dat je meer ruimte hebt voor je buik.

9. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een harde bobbel op mijn baarmoeder, ter grootte van een gulden ongeveer, en dat bleek een vleesboom te zijn. Kan verder geen kwaad. Ze bleven tegen mij volhouden dat het een voetje van de baby was maar ik kon voelen dat het hoofdje aan die kant zat. Bleek dus een vleesboompje te zijn.

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Nee bij mij lijkt het soms wel een halve tennisbal haha
    Het komt en gaat, soms ook met menstruatiekrampen bah :(

11. fafa

fafa Niet meer actief

Zijn volgens mij gewoon 'harde buiken'. Sommigen zeggen dat je die pas veel later in je zwangerschap krijgt, maar gedurende de hele 9 maanden trekt je baarmoeder samen, en sommige vrouwen hebben daar meer last van/voelen het eerder dan anderen. Niks raars, alleen onprettig af en toe ;)

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Dan zal ik wel weer een van de vrouwen zijn die er 'meer' last van heeft haha.
    Lucky me

Zolang het niet erger word doe ik gewoon rustig aan :)

Deel Deze Pagina