Voedingsbeha met grote cup - Online bestellen bij Lingerie voor twee Is ook een leuke site. Ik heb namelijk het zelfde probleem. Heb ook nog eens na elke zwangerschap 2 cupmaten groter gehouden. Succes.
Binnenkort komt Noppies met grotere maten op de markt! Ze gaan nu t/m maat E, maar door Noppies beloofd deze maand zelfs t/m maat G. Weet igg dat ze bij PUUR Mama te verkrijgen zijn. Ze hebben ook website en webshop, dus kunt hun altijd bellen of mailen!
ook hier een grote maat.. ik heb nu nog steeds de sport bh van anita aan in 80 h en dan met extra tussen stuk.. en daarnaast 2 voedingsbh maat 85 i. tja het kost wat maar om ze los te laten hangen is ook niet wat he... suc6 meid maar wat fijn om te lezen dat we niet alleen zijn..
Hallo iedereen Ik had ook een probleem grote voedingbh's te vinden. Dan heb ik www.NursingBra-Shop.co.uk gevonden en een paar bhs bestellt. Werkte prima en zij hebben allerlei maten en snelle service. En kostte minder dan in Holland!
Hier ook iemand met een grote maat.... Van mezelf een G en nu zit ik in een J of K... Ik heb er nu 1 van Anita. Die vallen groter! 1 tip: niet online bestellen, maar even naar een zaak gaan. Ik draag van Anita nu een 80H, terwijl ik een borstvoedingsbh heb cub J die te klein is... Je moet dus echt passen. Voor deze bh had ik veel schouder en nekpijn en dat gaat nu een stuk beter! Een goede bh is zo belangrijk! Volgens mij verkopen de meeste borstvoedingswinkels Anita bh's. succes!!!
ik was met 20 weken geloof ik uitgegroeid... Na mijn bevalling alles weer redelijk normaal (dus weer G), maar nu dus weer zo groot....
Bedankt voor alle tips! Ik heb ook het probleem, zit nu op 75F. Heb nu bh's besteld bij lingerie voor twee. Tis wel even een greep uit je portomonnee, maar oke, goede investering noem ik het dan maar! Hoop dat ik zo niet bezig blijf met nieuwe bh's kopen, aangezien ik een meegroei bh heb!