BH grote maten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1985, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Dank je voor de tip! Anita bh is nu een aantal keer genoemd, dus die ga ik zeker eens proberen!

2. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
  3. Dani0405

Dani0405 Nieuw lid

17 jan 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binnenkort komt Noppies met grotere maten op de markt!
    Ze gaan nu t/m maat E, maar door Noppies beloofd deze maand zelfs t/m maat G. Weet igg dat ze bij PUUR Mama te verkrijgen zijn. Ze hebben ook website en webshop, dus kunt hun altijd bellen of mailen!

4. ook hier een grote maat..

ik heb nu nog steeds de sport bh van anita aan in 80 h en dan met extra tussen stuk..

en daarnaast 2 voedingsbh maat 85 i.

tja het kost wat maar om ze los te laten hangen is ook niet wat he...
    suc6 meid maar wat fijn om te lezen dat we niet alleen zijn..

5. Mami2b

Mami2b Nieuw lid

24 jan 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen
    Ik had ook een probleem grote voedingbh's te vinden. Dan heb ik
    www.NursingBra-Shop.co.uk gevonden en een paar bhs bestellt. Werkte prima en zij hebben allerlei maten en snelle service. En kostte minder dan in Holland! :)

6. chantal1985

Thanks voor de tips, dames! En fijn om te weten dat ik niet de enige ben idd, haha.

7. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hier ook iemand met een grote maat.... Van mezelf een G en nu zit ik in een J of K... Ik heb er nu 1 van Anita. Die vallen groter! 1 tip: niet online bestellen, maar even naar een zaak gaan. Ik draag van Anita nu een 80H, terwijl ik een borstvoedingsbh heb cub J die te klein is... Je moet dus echt passen. Voor deze bh had ik veel schouder en nekpijn en dat gaat nu een stuk beter! Een goede bh is zo belangrijk! Volgens mij verkopen de meeste borstvoedingswinkels Anita bh's. succes!!!

8. chantal1985

J of K? Mijn god, ik heb van mezelf ook een G... Dat beloofd dus nog wat, haha. ;)

9. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    ik was met 20 weken geloof ik uitgegroeid... Na mijn bevalling alles weer redelijk normaal (dus weer G), maar nu dus weer zo groot....

10. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    en al iets gevonden??/

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Bedankt voor alle tips!
    Ik heb ook het probleem, zit nu op 75F. Heb nu bh's besteld bij lingerie voor twee. Tis wel even een greep uit je portomonnee, maar oke, goede investering noem ik het dan maar!
    Hoop dat ik zo niet bezig blijf met nieuwe bh's kopen, aangezien ik een meegroei bh heb!

Deel Deze Pagina