Eerder kocht ik gewoon een bh ,trok ik uit het schap en hij paste. Nu ik 2kids en beide bv heb gegeven is er wat veranderd denk ik. Ik liep nog gewoon in mijn voedings bh,s,maar wou wel graag een push up hebben. Net zoals vroeger uit het schap getrokken en niet gepast maar thuis wel. En het zit voor geen meter!! Het lijkt wel alsof de cup in mijn borsten snijd,maar zo voelt het niet zeg maar..door het shitje heen zie je dus een afgeknelde tiet Moet de maat van omvang groter? Of de cup groter? Heb deze bij de h&m gekocht. Wil ze dus ruilen maar denk niet dat ze me daar goed kunnen adviseren Zal zo ff foto plaatsen van bovenaf.
Ik zou eerlijk gezegd zo niet zeker weten wat er mis is, maar het lijkt dat het meer ligt aan te kleine cups dan aan een te kleine omvang zoals je het beschrijft. For what it is worth zitten de H&M push-up BHs bij mij sinds mn dochter ook niet lekker meer Op de één of andere manier zitten ze gewoon altijd een beetje raar en passen mn borsten er niet meer lekker in. Bhs van hunkenmoller zitten wel gewoon normaal.
Ik zou advies vragen bij de Hunkemöller, kan goed zijn dat de vorm/maat/omtrek/combinaties hiertussen veranderd zijn..
Als ik jou was zou ik deze terug brengen en naar een lingerie winkel gaan en je daar op laten meten. Dan kun je evt die maat kopen bij de h en m.
Je cup maat is groter geworden, welke cupmaat had je eerst? En is zit de omtrek van de bh nog wel goed?
Je doet het fout! | LeesVoer Je doet het fout! | Een zoektocht naar domestic bliss omgetoverd tot smakelijk leesvoer misschien heb je hier iets aan?
Lijkt idd dat je een grotere cupmaat moet. Kan ook zijn dat deze soort bh niet (meer) bij de vorm van je borsten past. Ik zou naar een lingeriezaak gaan om je te laten meten en adviseren. Heb ik ook gedaan. Heerlijk goedzittende bh's haha!
Ik ben juiste zoekende naar een beha waarvan de cups mn borsten binnenhouden als ik buk haha. Als ik gewoon sta, lijken de cups juist te groot. Kleiner geprobeerd, maar zit ook niet.
Ik zou me laten adviseren bij een lingeriezaak. Zij hebben er verstand van en ik ben zelf altijd erg goed geholpen. Met opmeten en een bh uitzoeken. En ik wilde nog wat zeggen maar dat ben ik kwijt.. Succes!
Ik ken het probleem. Een BH bij de hema kopen lukt me al jaren niet en sinds de zwangerschappen al helmaal niet. Ik ga nu naar een lingeriezaak en dat bevalt me prima. Voor mij geld trouwens wel dat ik het beste BHs kan kopen met een hoge cup.
haha ja een grotere cup idd.. Zelf vandaag bij hunkemoller ook maar eens 3 mooie bh's gekocht..nadat ik nu bijna een jaar in voedingsbh en iets te kleine bh heb gelopen..was dr helemaal klaar mee en had mezelf er simpelweg gewoon geen tijd voor gegeven.. En bij hunkemoller alles netjes opgemeten..alles zit weer als gegoten hihi