graag gedaan! Ik vond ze heel fijn na mijn borstvoedingsperiode, mijn cupmaat is toen ook veranderd. Nu ga ik al naar een goede lingeriezaak waar ik ook dik betaal, maar ik doe ook een jaar of soms langer met mijn bh's en heb een grote cupmaat, livera enzo kan ik gewoon niet terecht omdat de bh's bij mij niet goed zitten.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/456155-welke-push-up-bh.html Wat toevallig, post net een topic met het zelfde verhaal Had nog niet verder gelezen want dacht dat is geen bekend probleem, wel dus hihi Ik zal mijn tekst ff kopiëren misschien dat iemand hier mij ook kan helpen Krijg de link niet hieronder, hij staat nu boven in mijn bericht
Denk dat ik idd maar eens langs ee. Lingery zaak ga en eens laat opmeten e. Dan bij de h&m ga omruilen haha Maar ik blijf het vreemd vinden hoor had eerder verwacht dat ze gekrompen waren.
Ik heb dit ook met de bh's van de H&M. En al kocht ik ze een maat te groot had ik het nog. Sindsdien koop ik daar geen bh meer hahaha.
Ik denk ook een te kleine cup. Zou eens een grotere proberen. Anders bij een zaak alles laten opmeten.
Volgens mij inderdaad een te kleine cup, ik zou eens naar een lingeriezaak gaan en je daar laten opmeten
Ik heb mij laten adviseren door een verkoopster in een lingeriezaak, en daar kwam dus een andere maat uit. Kan het je alleen maar aanraden
Als je niet zo houd van die vreemde vingers aan je lijf, ik weet wel dat die dames in goede lingerie zaken hele dagen niks anders doen. Maar toch voel ik mij uiterst ongemakkelijk bij t opmeten Oplossing. .. Zoekmschine op internet hoe opmeten bh maat ofzoiets. Ik heb m uitgeprint en geplastificeerd op de bodem van mn bh la liggen. Doe een redelijk passende BH aan. Meet rondom je lijf thv de tepels. En meet rondom onder je borst. Verschil word cupmaat en zo ben je bijna klaar. Pas altijd minstens drie totaal verschillende modellen. Want hangend in t rek zie je vaak niet of ie hoog of laag is. Of wat dan ook. En probeer eens een ander merk. Ik had vijf jaar lsng Saph. En ineens stonden ze voor geen meter meer. Ook niet maatje groter of kleiner. Nu zondag toevallig bh's besteld bij ppostorder pabo voor slechts 15,- en zitten perfect! Mooie aanvulling op de 75,- ps bh's die trouwens even goed zitten. En 1 al bandje kapot is :-s Succes met zoeken naar het juiste model en de juiste maat
Als je niet zo houd van die vreemde vingers aan je lijf, ik weet wel dat die dames in goede lingerie zaken hele dagen niks anders doen. Maar toch voel ik mij uiterst ongemakkelijk bij t opmeten Oplossing. .. Zoekmschine op internet hoe opmeten bh maat ofzoiets. Ik heb m uitgeprint en geplastificeerd op de bodem van mn bh la liggen. Doe een redelijk passende BH aan. Meet rondom je lijf thv de tepels. En meet rondom onder je borst. Verschil word cupmaat en zo ben je bijna klaar. Pas altijd minstens drie totaal verschillende modellen. Want hangend in t rek zie je vaak niet of ie hoog of laag is. Of wat dan ook. En probeer eens een ander merk. Ik had vijf jaar lang Saph. En ineens stonden ze voor geen meter meer. Ook niet maatje groter of kleiner. Nu zondag toevallig bh's besteld bij postorder pabo voor slechts 15,- en zitten perfect! Mooie aanvulling op de 75,- ps bh's die trouwens even goed zitten. En 1 al bandje kapot is :-s Succes met zoeken naar het juiste model en de juiste maat
Als je niet zo houd van die vreemde vingers aan je lijf, ik weet wel dat die dames in goede lingerie zaken hele dagen niks anders doen. Maar toch voel ik mij uiterst ongemakkelijk bij t opmeten Oplossing. .. Zoekmschine op internet hoe opmeten bh maat ofzoiets. Ik heb m uitgeprint en geplastificeerd op de bodem van mn bh la liggen. Doe een redelijk passende BH aan. Meet rondom je lijf thv de tepels. En meet rondom onder je borst. Verschil word cupmaat en zo ben je bijna klaar. Pas altijd minstens drie totaal verschillende modellen. Want hangend in t rek zie je vaak niet of ie hoog of laag is. Of wat dan ook. En probeer eens een ander merk. Ik had vijf jaar lsng Saph. En ineens stonden ze voor geen meter meer. Ook niet maatje groter of kleiner. Nu zondag toevallig bh's besteld bij ppostorder pabo voor slechts 15,- en zitten perfect! Mooie aanvulling op de 75,- ps bh's die trouwens even goed zitten. En 1 al bandje kapot is :-s Succes met zoeken naar het juiste model en de juiste maat
Die tabellen op internet zijn inderdaad heel handig. Maar dan nog kun je bepaalde merken hebben waarbij het net anders is of die helemaal nooit goed zitten (zoals de H&M push-ups bij mij). Ik heb hieronder even een tabel gepaste die bij mij precies klopt. Wie weet heeft iemand er iets aan. EDIT: Ok, tabel werd een zooitje , maar hier is een link: BH Maattabel