susykeQ, hier nog 1 met een 'grote' maat, wat ik je even wil vermelden is dat er kleinere omvang maat als 70/75 is, ik zelf draag namelijk cupmaat 65 F. ik heb bh's van het merk prima donna! geweldig fijne en mooie bh's. ik kan bv met een hunkemuller helemaal niks, haha. ik koop mijn bh's gewoon bij de lingerie winkel bij ons in het dorp.
Klopt, er bestaan kleinere maten, zelfs 60 (of dat was zo) Maar je vindt ze meestal niet bij de Hema, V&D, Hunkemöller etc. Die hebben prima bh's maar voor echt grotere cupmaten vind ik ze niet stevig genoeg, Prima Donna is geweldig! ik draag zelf ook graag Triumph
Ik bedoelde ook niet dat ik die cupmaat raar vind ofzo hoor , alleen dat ik het raar vind dat die vrouw die cupmaat heeft, want ze heeft best gemiddelde borsten. De mijne zijn toch echt een stukje groter en ik draag echt goede bhs die mij passen maar ik heb 70d.
70e klink erg groot maar in verhouding het zelfde al 75d, 80c, 85b etc. Je moet alleen ff de goede verhouding weten. Smalle meid die een te losse bh draagt zal bijv snel een 80c kopen. Na opmeten blijkt dan ineens dan door enkel een strakker bandje ze ineens 75d heeft.