bh leed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ntje, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik heb normaal een H cup , nu een I .

heb mijn bh's online besteld bij een mamashop.

in de speciaalzaak betaalde ik 89euro voor een voedings bh van anita.
    en online heb ik een zwarte! ( erg uniek in mijn maat) gekocht voor 15euro.

ik draag het ding hele dagen ,
    hij gaat in en uit de was op de momenten dat ik mn bed in ga haha.

onderbroeken heb ik van miss etam. die zitten lekker hoog.
    ander kruipen ze onder mijn buik in het litteken van mijn 1e en dat doet pijn en gaat schuren

2. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Ligt eraan hoe groot je buik is he, ik pas nu al geen normaal ondergoed haha, dat striemt helemaal in mijn buik..

Maarja ik krijg hele grote buiken (nouja bij de vorige twee dan) dus dan ga je sneller over dan als je buik veel kleiner blijft..

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Positie-onderbroeken (slipje dekt de lading niet) geven steun aan je buik. Je moet naturlijk niets, maar mijn onderbroeken begonnen te snijden in mn buik. Hangt van je buik af natuurlijk, hoe rekbaar je ondergoed is en hoe lekker jij t vindt zitten.

Vind t trouwens geen goed nieuws dat je de zoogcompressen zo ziet zitten :(

4. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier al va wk 16 ofzo bh maat groter en zoogcompres. Maar daarna weinig groei meer....heb ze van de hema,niet heel mooi maar zitten aardig, en zo lang draag je het niet.....

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn ondergoed zit onder m'n buik en die ik nu draag nog met genoeg rek. Maar m'n ondergoed zit dus heel erg laag en heb dus niet dat het op m'n buik schuurt.

Ik baalde ook wel dat je die zoogkompressen zo goed zag maar dat was wel bij niet voorgevormde bh's.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    @bijoux mag ik vragen bij welke webwinkel je je bh hebt gekocht?

Ik irriteer me mateloos aan webwinkels die zeggen hele grote maten te hebben (tot 110 bijv) en dat al die grote maten dan helemaal uitverkocht zijn. Of dan hebben ze maar 1 bh die verkrijgbaar is in die maten en dan noemen ze zich meteen een webwinkel voor grote maten :(

Ik heb normaal 95E maar ik zit nu al op 100F en ik maak me zorgen hoe het aan het eind van deze zwangerschap gaat zijn :(

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Goeie vraag idd... ik loop tegen hetzelfde aan. Ik heb normaal 85F, maar dat is dus inmiddels te klein. Omvang kan nog wel, maar zit minder comfortabel, dus denk dat ik maar naar een 90 ga... en dan een of twee cupmaten erbij. Zucht... Tot nog toe viel het mee met de groei, maar t begint nou toch :(

8. AardbeitjeEL

AardbeitjeEL Actief lid

24 feb 2013
    295
    0
    0
    Amsterdam
    Je zit op 17 weken, kan allemaal nog komen! Bij mij kwam de buik pas echt zichtbaar met 20 weken. Ik heb nog heel lang in m'n skinny jeans en eigen ondergoed kunnen lopen, maar op een gegeven moment was het toch niet meer fijn. Je zult het vanzelf merken, is bij iedereen anders!

Je hebt toch ook van die siliconen tepelbedekkers? Hoewel ik niet weet of dat met dit weer blijft zitten ;) En dan onder een voedingshemd. Die vind ik verreweg het fijnste. Geeft heel veel mee in de groei. Blijkbaar is het niet zo geschikt voor zwaardere bustes, maar ik heb er met mijn oorspronkelijke C-cup (D bij volle borsten ivm borstvoeding) genoeg steun aan!

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik draag nog wel m'n eigen onderbroeken. Hipsters van de Hema die in zo'n pakje met 3 kleurtjes zitten. Ik heb wel een grotere maat gekocht dan anders. Die zitten nu nog heerlijk en tekenen niet zo af op m'n kont als ik een jurkje draag, hihi.

10. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    27 weken... net zover als ik. Niettemin kan het inderdaad allemaal nog komen. Maar ik denk dat ondersteuning voor je buik wel belangrijk is. Er hangt nogal wat gewicht aan je lijf tegen het einde van je zwangerschap.

11. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb lilypadz besteld online. Dat zijn borstvoedingspads van siliconen. Maar mijn idee was alleen om ze 's nachts te dragen eigenlijk, zodat ik dan geen bh aan hoef. Slapen met een bh lijkt me namelijk heel verschrikkelijk. Maar de hele dag van die plakdingen op mn borsten lijkt me heel verschrikkelijk eigenlijk. Maar goed, ik kan ook niet zo best tegen die siliconen bh-bandjes...

12. twinkle82

twinkle82 Lid

12 nov 2012
    35
    0
    0
    Je moet helemaal niets hoor! Gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt. Ik draag normaal graag strings, maar op een of andere manier zitten die nu gewoon niet mooi. Beetje rollade-idee :D
    Dus toen ik een stapeltje zwangerschapsonderbroeken van mijn zus kreeg, dacht ik: eventjes proberen.
    Nou dáááág rollade! Vandaar dat ik er zo blij mee ben. Maar dit hoeft niet voor jou van toepassing te zijn.

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
  14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    haha ja inderdaad al 27 weken en geen 17, maar ik zal het toch is gaan proberen, vind gewone onderbroeken niet lekker zitten normaal gesproken dus draag nu inderdaad nog strings maar wie weet zit dit wel heel lekker voor mn buik:p.

ga ook even de webwinkels bekijken die hier voorbij komen:D!

15. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Op dit moment is er uitverkoop dus ook voor BH's, ik heb een gewone bh gekocht maar dan 2 cupmaten groter. Ik ben nu 9 weken dus hopelijk pas ik dze nog voorlopig :)! Ik ging dus van C naar E...

Ik ben bij de Bijenkorf geweest, 50 tot 70% korting :)!

Ik ben natuurlijk nog niet zo ver dus ik hoop dat ik hiermee de zomer kan overbruggen. Staat toch mooier onder je zomer shirts en jurkjes.

Deel Deze Pagina