hallo meiden , ik weet echt niet meer welke maat ik in mijn bh's heb voor de zwangerschap zat ik op 80C en ben heel vlug naar een D gegaan<-- dat is nu al 2 maanden geleden. het probleem is dat het alleen maar doorgroeit en ik geen bh meer aan kan maar als ik dan mijn maten opmeet en die op internet bereken kom ik steeds op maten uit die me nu echt niet meer passen hoe wisten jullie wat jullie maten werden? want ik snap er de ballen van hahaha groetjes van Ramona
Ik ben naar een lingeriezaak gegaan. Schrok me wild, was in de veronderstelling dat ik altijd 80C had, kwam nu uit op 85E voor een voedingsbeha. (maar kan best dat ze me een maat groter heeft geadviseerd hoewel hij gewoon precies prima zat)
Ja ik begon met 80 D en zit nu al op 85 F, en hij zit al wat strak om mijn ribbenkast...Straks eindig ik nog als Lolo Ferrari ofzo . Maar goed, ik zou gewoon naar de winkel gaan en passen en neem zo'n groei-bh dat scheelt. Per merk en winkel vallen ze trouwens ook weer anders hoor, je moet het echt aan zien.
Haha ik begon met mijn 1e zwangerschap met 75F en zat daarna op 75HH dit is helaas niet teruggegaan na de zwangerschap. Nu ben ik weer zwanger en ik hoop echt dat ik niet nog groter groei want dan heb ik helemaal een probleem om aan bh's te komen. Dus jou grapje van lolo ferrari is hier bijna werkelijkheid hihi
ik heb ook probelemen met beha'd, had namelijk van mezelf al 85E. Bij livera kon ik inmiddels niet meer in de allergrootste tent! Dus ik ben naar een zaak voor grote maten (ulla popken) gegaan voor goede raad. Die dame vertelde me dat je het beste de otto/wehkamp/bonprix kan nemen, een stel grote beha;s kan bestellen in E, F en G en alles wat niet past lekker terugsturen. En dan kun je op je gemakkie thuispassen. Bij postorders gaan de maten veel groter en zijn ze soms ook nog best leuk en betaalbaar.
Ik moet naar eens speciaal zaak met mijn 75HH en ik vrees echt dat ze nu weer gaan groeien en die zaak gaat maar tot J. Ik ben ook gemiddeld per bh 80 euro kwijt
@taatje: ik heb zelf ook een grote bh maat 80h. In nederland betaal ik me altijd scheel voor een bh. Sinds kort laat ik ze overkomen uit Engeland. Deze zitten altijd goed en zijn in verhouding beter betaalbaar dan hier in nederland. www.bravissimo.com Erg leuke site. Groetjes Floortje
Ik heb G of H. Zit dus ook niet te wachten op nog een paar maatjes erbij haha. Tot nu toe draag ik gewoon mn normale bh's nog, ze zijn nog niet gegroeid, dus ik heb nog goede hoop