flauwgevallen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Winter, Jul 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Winter

Winter Actief lid

Dec 5, 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,

Vandaag had ik iets raars voor,
    We zijn samen met vrienden wat gaan wandelen naar de dag van de marine in zeebrugge, Ik heb dus opt gemak wel zo'n 3 uurtjes rondgewandeld en tussendoor ben ik es naar het toilet gegaan.

Maar plots had ik pijn onderaan mijn buik (zo waar je rand van je onderbroek zit) (Mijn onderbroek spant niet hoor.) En ik voelde dat ik ging flauwvallen, ik ben dus dan rustig gaan zitten en heb een beetje appel gegeten. Maar het hielp niet echt, ik ging van mezelf, uiteraard ben ik niet gevallen omdat ik al zat en ik steun kon zoeken. Maar ben dus wel even weggedraaid, daarna heb ik een halve Fanta gedronken en het was over.
    Ik ben dan nog een beetje blijven zitten en toen zijn we dus naar de auto gegaan. Zou het kunnen dat ik gewoon te vermoeid werd. Vond het raar dat ik eerst wat bandenpijn kreeg en daarna me erg suf voelde.
    Ik heb dat nog nooit eerder gehad. Mss heb ik ook meer eten nodig dan ik denk, ik eet niet zo veel, gewoon als ik honger heb, maar mss moet ik wat meer tussendoor gaan eten. Ik ben nu 6 maanden ver en hem buiten dat ik in het begin van mijn zwangerschap tot de 18de week ongeveer overgaf, niets raars gehad met mijn lichaam. Mss begint mijn lichaam het toch wat zwaar te vinden en zal ik er rekening mee moeten houden?

Iemand een idee?

Liefs Winter ***

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    het lijkt er idd op dat je te weinig gegeten en gedronken hebt..in combinatie met het lopen (en het wat klamme warme weer). aangezien je zegt dat het na het drinken van wat fanta (vrij veel suiker) weer wat beter ging. Het lijkt mij dat het toeval was dat je er vlak voor bandenpijn kreeg..maar het is wel een teken dat je wat rustiger aan moet doen lijkt me.

3. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ja, het is heel normaal en heeft te maken met je zwangerschap. Tips: niet te snel opstaan. De tijd nemen om te beginnen met lopen. En suikers (bananen, Dextro, fanta...) tot je nemen (tussendoor, zoals je zelf al zegt). Door je neus inademen en lang uitademen. Niet meer alles in de vijfde versnelling.. want dan zegt je lichaam HOOOO! En water drinken..

4. Juni

Juni Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,562
    140
    63
    Ja, ik heb het eergisteren ook gehad. Ik had eerst een wandeling gemaakt (na het ontbijt), dan was ik naar de bakker gegaan, daarna geld gaan afhalen in de bank, en toen naar de slager. Ik stond af te rekenen bij de slager en plots werd het me zo zwart voor de ogen, dus ik zei het en ben gaan zitten. Ik had het plots ook heel warm. Na een minuut zei ik het gaat wel weer en wou ik weer gaan afrekenen, maar toen stond ik weer en werd het nog zwarter voor mijn ogen. Ik ben toen weer gaan zitten en uiteindelijk niet flauwgevallen, maar als ik niet gaan zitten was, was dat wel gebeurd. Ik ben nog niet zo ver als jij, 14 weken. Ik heb het al 2 keer eerder gehad. Mijn zus had er ook last van.

Ik denk dus dat jij ook te lang had gewandeld. Ik zou me maar niet te veel ongerust maken; die bandenpijn zal ook wel aangegeven hebben dat je je te veel had vermoeid.

Groetjes
    Juni

5. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    Ik heb het ook een paar keer gehad,werd eerst een beetje misselijk,daarna had ik het iontzettend warm.en dan kreeg ik allemaal zwarte vlekjes voor mn ogen die al snel een geheel vormen.
    dan zie je gewoon een minuut of wat helemaal niks en dan trekt het weer weg.
    heb ook wel gehad dat ik dan bijna niks meer kon horen,
    gelukkig voel ik het aankomen dus dan kan ik even rustig gaan zitten.maar heb het ook wel eens in de auto gehad en dat is minder...

Share This Page