Hallo allemaal, Sinds deze week ben ik begonnen met een nieuwe hobby...beetje creatief zijn. Je moet toch wat tijdens je verlof! Ik heb een naamslinger gemaakt voor mijn dochter...heb vanmiddag de houten lettertjes binnen gekregen, maar nu weet ik niet zo goed in welke kleur ik ze moet verven. Eerst dacht ik wit, maar dan zie je ze niet zo goed misschien op die wat lichtere achtergrond, toen dacht ik misschien om en om, rood/wit. (dan wordt de volgorde van de schilderijtjes iets anders) op fb gevraagd en daar kwam mijn zus met zilver, één met zwart, ander wit. Wat vinden jullie?! Sorry voor de rare foto, hield denk ik mijn telefoon verkeerd! Alvast bedankt!
ik zou toch voor wit gaan of donkerrrood/roze maar dat kan met je achtergrondjes weer niet echt, ze zijn leuk!
Ik zou ze juist zeker niet zwart maken, dat vind ik echt zonde! Dan wordt het meteen een hele andere stijl, minder lief vind ik! Ik zou gaan voor fuchsia of zilver!
Ik zou ze ook niet zwart doen. Het zijn zulke fleurige schilderijtjes! Persoonlijk zou ik gaan voor een hele afwijkende kleur... fuchsia, paars, zilver...zoiets. Succes!