Lieve Judith toch. Drie keer bevallen zonder noemenswaardige gene en dit is dan eng. Je lijkt mij wel. Ik heb dat met het laten maken van een uitstrijkje. Heb het helemaal gehad met dat gedoe in mn kruis door vreemde mannen. En wat bh's betreft: ik moet ook hoognodig. Vind het niet zo erg om om hulp te vragen maar vind het zo zonde van mn geld. Krenterig he? Hoop toch eerst meer af te vallen. Loop tot die tijd lekker door met mn zwangerschaps- en zelfs voedingsbh.
Ik heb naar aanleiding van de links in dit topic mijn maat uitgerekend. Heb inderdaad ook echt een paar nieuwe nodig. Kwam ik net uit op 85C (1 cm minder zou 85B worden). Dus ik naar de Hema. Nou, 85C zag er echt giga uit! Dus een paar 85B gepakt en toch maar een paar 85C voor de zekerheid. In totaal 6 BH's meegenomen om thuis te passen. Er past er werkelijk geen één goed! De C's zijn veel te groot, de B's zijn soms te groot, of bij sommige dan weer te klein. Snap er echt niets van. Dus ze gaan alle 6 gewoon weer terug en dan toch maar naar de Hunkemöller ofzo om advies te vragen.
hmm mijn aanvaring met hunkemoller sterkt me niet om het daar vaker te gaan vragen althans.. niet bij die vestiging eerst meisje gevraagd.. die werkte er net een dag maar zou het even een collega gaan vragen. ik zocht namelijk een strapless bh... en even later zie ik dat meisje gewoon bhs op staan vouwen dus maar even andere collega gevraagd. later toen ik daar tegen job over mopperde bleek dat ze het dus wel had gevraagd maar de collega in kwestie had gereageerd met dat ik zelf maar moest gaan kijken ?!?!? uiteindelijk maar even bij de bijenkorf geshopt waar je rustig kan aanpassen en ze bovendien wel gewoon even meelopen om te vertellen waar je moet kijken! tis alleen wel ff andere prijscategorie vind het wel fijn dat je bhs enzo gewoon kan passen zeker als je dan even iemand bij je hebt... ben je verrassend snel kalar als je niet precies weet welke cupmaat je moet hebben. dat is bij mij ook nogal gegroeid lately...
huh lijkt wel of mn banner een dagje achterloopt weird... normaal versprong hij op maandag van week strange..
Nou, er klopt helemaal niets van! Hahaha. Volgens die site heb ik 90b, in het echt toch echt 80d! Wereld van verschil!
Ik ben altijd fijn geholpen bij de Livera als ik er zelf niet uitkwam. Kom nu altijd goed uit met de maat.
ik pak altijd een aantal maten, (cup e, f en g, en ook maat 80 en 85) dan kijk ik welke het beste zit, en dan ga ik meer bh's in die maat zoeken. het is een beetje proberend zoeken zeg maar. is makkelijk om te doen met een snel wijd shirt, dat je telkens even aan kan schieten tijdens zoeken... succes met zoeken
Toevallig van de week een voedingsbeha gekocht bij de Livera.Eerst ging ik zelf aan de slag.... maarja .....uiteindelijk kwam er een hele vriendelijke medewerkster naar mij toe en vroeg of ze mij kon helpen ( kijk dat vind ik nou prettig), dus ik uitgelegd, 38 weken zwanger en bla bla bla, uiteindelijk pakte ze 2 beha's voor me en helemaal niet moeilijk doen met bij blijven staan ofzo, kon gewoon mijn gang gaan. Uiteindelijk was de 2e de goede, en die neem ik dan ook mee ( 95G) omdat ik dus zeker weet dat hij goed zit. Het was wel even een rib uit mijn lijf ( 60 euries), maar het moest er maar even aan zitten vond/vind ik.
mja ik hou niet van opdringere verkoopsters maar behulpzaam kan ik zeker wel waarderen dus eerst zelf even kijken.. en als ik er niet uit kom niets mis met een beetje profi hulp
De breedte van mijn BH-s past nog goed, op het strakste haakje, alleen ploppen mn borsten uit de cups, whahaha! Is dan alleen een cubmaat groter goed, of werkt dat anders?
Je moet gewoon even passen, neem je even 2 cupmaten mee naar de paskamer. Ik was ook wel lichtelijk in shock, normaal altijd 95E en nu 95G, na 9 maanden zwangerschap. Maar een beha die slecht zit... dat is pas echt waardeloos.
ik ben in het verleden bij hunkemoller geweest en de vrouw die mij hielp keek alleen maar naar mijn rug en zei toen meteen: 'nee hoor, jij hebt geen C75, maar D70'. ik ben daar zo blij mee geweest, zij heeft ook een goede bh voor mij uitgezocht en wat was ik daar blij mee!
Hoi Jingels, wil je niet alarmeren maar misschien ben je een beetje vroeg geweest met het kopen van een voedings bh je borsten kunnen na de geboorte nl nog groter worden. Misschien valt het mee, bij mij was het toen de melk binnen kwam wel 2 maten groter zelfs maar dat werd na een dag weer minder gelukkig. Dus ik zou nog even niet te veel bh's kopen tot na de geboorte. Sterkte trouwens met de laatste loodjes!
hoi als de omvangsmaat nog goed is zou ik die zelfde maat nemen maar dan een (of misschien twee) cupmaten groter. Maar je hebt je oude bh natuurlijk gedragen en die kan want uitgerekt zijn waardoor die dus nog past, als dat zo is moet je dus ook een omvangsmaat groter.(en dezelfde cupmaat of een groter) oja je koopt je bh altijd op de wijdste stand (de haakjes op je rug) dan moet ie goed zitten, en kun je hem nog verstellen naarmate je hem langer draagt! heel verhaal, hoop dat je er wat aan hebt! groetjes Lonneke