Ik ben zooooo boos op de file! Vanmorgen zouden we een eerste echo gaa maken. Het is tien minuten rijden we gingen 3 kwartier van tevoren weg. Na drie minuten stonden we helemaal vast. Na een half uur waren we nog niet echt veel verder. Ok route nr 2, ik woon tenslotte in de randstad er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. Ook daar alles vast. Toen nog een weg geprobeerd, maar ook dat had helemaal geen zin. Ondertussen waren we een kwartier te laat en nog geen stap verder. We zijn naar huis gegaan. Gelijk gebeld naar de praktijk, kreeg Cas nog zo'n bitch aan de telefoon. Maar nu mogen we morgen om half 2. Man man ik was helemaal over m'n toeren, zat bijna te hyperventileren in de auto. Morgen gaan we echt supervroeg weg..... Linda
Oh wat vervelend. Kan me voorstellen dat je er boos om bent, zeker als je zelf al je voorzorgsmaatregelen neemt en zo vroeg weg gaat. Maar even slikken, en nu morgen. Veel succes!
Klote voor jullie! Zeker omdat jullie zo vroeg van huis zijn gegaan! Hoop dat jullie morgen een mooi beeld te zien krijgen!
fijn he wonen in de randstad hopelijk hebben jullie vandaag meer geluk ( deb zet even de randweg af ) heel veel plezier