Ik weet niet goed of ik dit topic hier moet plaatsen, maar al zit ik verkeerd - hoor ik het wel! Ik ben nu 32+1 zwanger en heb sinds vandaag al zeker 5x krampen in mijn buik. Het voelt alsof ik nodig naar de wc moet ( poepen.. ). Elke keer ben ik op de wc ga zitten, komt er niks. Ook als ik pers, helemaal niks. Als ik dan weer op de bank ga zitten, houd het nog even aan.. Die krampen.. Heb dit gehad om de paar uur.. Moet ik mij nu zorgen maken of niet? xxx Sill
Ik herken het niet, maar het kunnen evt. indalingsweeen zijn? Bel anders voor de zekerheid je vk even om het voor te leggen.
Volgens mijn laatste afspraak bij de verloskunde, is mijn mannetje al ingedaald Dit was met 31+4.. Als het morgen nog zo is, bel ik de VK even... xxx
Kunnen het niet toch gewoon je darmen zijn. Mijne zijn erg gevoelig sinds ik zwanger ben. Mss gewoon pijnlijke obstipatie?
Herkenbaar! Ik heb dat ook een tijdje gehad.. Dan ging ik naar de wc, kwam er niets.. En wanneer ik op de bank zat had ik weer aandrang.. Ik denk dat het je darmen zijn, die in verdrukking komen door de Beeb.. Maar zeker weten doe ik het ook niet! Hier is het van zelf over gegaan..
Voor mij ook herkenbaar. Mijn darmen geven sinds mijn 30ste week ook meer krampen. Ook kan ik nog even aandrang blijven houden terwijl ik daarvoor al naar de wc ben geweest voor ontlasting (wat dan normaal is gezien hoeveelheid en structuur zeg maar, sorry). Ik denk dat darmen zo dicht bij je baarmoeder liggen dat die elkaar soms prikkelen. Ik probeer dan gewoon even te ontspannen, rustig zitten en wat drinken.
Ik herken het als darmkrampen. Kan echt super pijnlijk zijn. En het gekke is dat je niet eens altijd naar de wc hoeft zeg maar, er komt dan vaak niks. Succes ermee, ik weet helaas hoe vervelend het kan zijn.
Als je geen harde buiken erbij heb, lijken het inderdaad je darmen te zijn. Maar zou zeker even je vk bellen morgen, altijd prettig om even te overleggen toch?
Gisteravond toen ik in bed ging liggen had ik erg veel last van harde buiken.. Als ik op mijn rug lag viel het wel mee, maar ik slaap op mijn zij.. en toen duurde ik even voordat mijn buik eindelijk tot rust kwam.. Vanochtend werd ik wakker, met pijnlijke steken in mijn schaamstreek. Dus gelijk even mijn vk gebeld. Zij vertelde me dat het toch indalingsweeen zijn.. En al het nog te lang aanhoud, moet ik gewoon nog een keer bellen.. Dus ben voor nu gerust gesteld Liefs, Sill
Fijn dat je gerustgesteld ben! Houd het maar wel goed in de gaten hoor en weer naar de vk bellen als je veel harde buiken hebt.