M'n BH doet eind van de dag echt super pijn, hij staat dan al heel breed maar als ik zit drukt de beugelrand heel erg tegen m'n ribben. En dat lieve buikbabytje schopt nu ook steeds hoger waardoor elke houding erg ongemakkelijk gaat voelen. Iemand een tip?geen BH is geen optie hihi dat gehang....
Hier een voedings bh zoveel mogelijk zonder beugel! Heeeeeeerlijk! Alleen onder sommige outfits draag ik toch nog een gewone bh omdat gewoon mooier is!
Ik doe m uit als ik thuis ben, heerlijk die vrijheid en draag soms een sportbeha wat ook heel fijn is. Voedingsbeha is denk ook heel fijn maar die heb ik nog niet in huis
In het begin had ik een sport bh, omdat ze zeiden dat een beugel niet handig was, bleek ook te kloppen en nu heb ik een meegroei bh. Omdat ik nog niet weet welke cup ik moet halen voor een voedings bh. Ik herken wel het gevoel. Eind van de dag staan het bandje onder je borsten in je huid gedrukt, AUW!
Ik heb de beugels uit mijn bh's gehaald vorige week, herkende het helemaal, wat pijnlijk én ook nog eens extra druk op mijn maag. Helaas is het model van de bh nu erg veranderd, dus toch maar eens opzoek naar voedingsbh's en/of bh's zonder beugel. Verder heb ik 's avonds altijd bh uit! En soms zo'n hele stoffen van de action, is dat niet zo'n magic bra? Liefs,
Bij blokker had ik ook een stoffen nu in hangen maar niet gekocht omdat me teweinig steun lijkt,misschien toch proberen....
Klopt, ik heb er in ieder geval niet veel steun aan, maar wel meer dan helemaal zonder. Daarom heb ik hem ook alleen 's avonds thuis aan. Liefs,
Op de markt kun je vaak van die BH-tops krijgen waar geen beugels in zitten en waar geen haaksluiting in zit, maar die wel steun geven. Ik vind ze een uitkomst. Ze snijden niet, zitten heerlijk en steunen toch genoeg. Alles met beugels vind ik momenteel een hel dus dat draag ik niet meer. Ik wil toch voor BV gaan na de bevalling, dus heb alvast een voedings BH zonder beugels gekocht (Prénatal heeft die, o.a.) en die zit prima.
Ben zojuist bij de action geweest,daar een bhtop gekocht. @libra lijkt op wat jij beschrijft. Heb hem nu aan idd wel wat steun en snijd niet onder de borst.nu uitproberen of dat eind van de dag nog zo is...
Hier had ik het zelfde 'probleem'. Nu draag ik fijn een sport bh zonder beugel, kom ik de laatste weekjes wel mee door.