Helaas een bericht vanuit het ziekenhuis. 2,5 jaar geleden lag ik ook rond deze tijd in het ziekenhuis on te bevallen van ons in de buik overleden zoontje. Nu zijn we 2,5 jaar verder en lig ik er weer, en weer de angst om mijn kleintjes te verliezen. Gisterochtend werd ik wakker omdat ik iets voelde lopen. Ik stond op en ik voelde een paar druppeltjes vocht lopen. Meteen naar de wc gegaan want ik dacht dat ik bloed of urine verloor. In de badkamer moest ik niezen en ik voelde een hele golf vocht eruit komen. Ik voelde direct dat er iets niet klopte en heb meteen de gyn gebeld. Mijn angst was terecht, mijn vliezen waren gebroken. Meteen alle alarmbellen af en naar het ziekenhuis. Daar ben ik onderzocht en aan de ctg gelegd. Gelukkig had ik geen weeën en ging het goed met de baby's. Nu heb ik verplichte bedrust. Zolang ik nog geen weeën of ontsluiting heb proberen ze het zolang mogelijk te rekken. Ik ben zo bang!! Heeft iemand dit ook meegemaakt? En tot hoelang is de kleine blijven zitten?
Zelf geen ervaring, maar wel een kennis die dit heeft meegemaakt. Bij haar is de kleine tot 30 wkn blijven zitten en dat is nu een gezonde meid van bijna twee. Hele dikke knuffel en sterkte
Wat een schrik! Zeker na je eerdere ervaring! Ik hoop zo dat het deze keer goed zal gaan! Veel sterkte in deze zware tijd!
kan me heel goed voorstellen dat je denkt daar gaan we weer! ik hoop dat je meisjes nog een hele tijd blijven zitten! sterkte! blijf positief hoor!
De collega van mijn moeder heeft dit ook meegemaakt maar dan met 27wk. Het kindje is blijven zitten tot week 38! Heel veel sterkte en gelukt toegewenst! XXXXX
pfff wat een nachtmerrie... Heel veel sterkte! ik had op lieve engeltjes iemand die met 20 weken al een scheur in de vlies had en die is bevallen met 28 week. maar heeft veel medicatie etc gehad en dat is nu een vrolijke kleuter van 6 jaar. dus geef niet op! Vruchtwater wordt steeds weer aangemaakt en een scheur kan herstellen. heel veel sterkte en hopelijk blijven de kleintjes nog een poos zitten!
Jeetje twinkeltjes wat angstig, bah. Ik hoop dat je meisjes lekker blijven zitten voorlopig, ze hebben een grote broer die over hun waakt. Sterkte meid!
Oh wat naar. Heel veel sterkte hoop dat je meisjes lekker nog een tijdje blijven zitten... Liefs en een knuffel
Mijn vliezen braken met 24 weken en heb bijna 4 weken in het ziekenhuis gelegen.. Helaas fout afgelopen maar dat door mijn zoontje zijn afwijkingen en niet door de vroeggeboorte
Ach meid, wat erg voor jullie! Ik hoop dat je je kleintjes nog lang bij je mag dragen. Is duidelijk waarom je vliezen zijn gebroken? Vorig jaar is er een topic geweest van iemand die met 22 weken een vliesscheur had, misschien kun je dat een keer doorlezen? Is volgens mij van Frannie82. Heel veel sterkte en succes toegewenst!