Ik heb normaal ook altijd beugel bh's (85 D of E) maar nu draag ik eigenlijk alleen nog maar meegroei of voedingbh's. Weet niet welke maat ik nu precies heb, omdat mijn bh's nu dus meegroeien De beugels deden mij zeer na 6 weken al, en mijn borsten zijn hartstikke stevig van de aanmaak van alle kliertjes enzo, dus hangen doe ze niet. Ik vond het een verademing dat die beugels niet meer prikte.
Ik draag nog steeds beugelbh's maar ik moet zeggen dat ze niet zo lekker meer zitten. Niet zozeer de cup, maar wel de omvang. Ik heb er nu zo een tussenstukje tussen, maar dat werkt niet hoor. De hele bh raakt uit zijn verband en mijn bandjes zakken continu af. Ik loop nu aldoor BH-loos (thuis dan he) O,ja ik heb 75 (nu 80 denk ik) E/F. Ga maar eens kijken naar een andere bh denk ik
Ik ben ook op zoek geweest naar een zwangerschaps BH. Normaal draag 85 E. Buiten dat de echte (bijv Anita Maternity) onacceptabel duur vindt, vindt ik ze walchelijk om te zien en nog vreselijker om te dragen. Ik had het idee dat mijn borsten "op m'n knieen hingen". Ik heb besloten om een gewone beugel bh te kopen die niet al te duur was en lekker zit en voor dit moment goed past. Mochten mijn borsten nog groter worden, dan koop ik gewoon een nieuwe die op dat moment goed zit. Ik weer niet hoe het met jullie zit, maar om zooooveel geld te betalen voor iets waarvan je niet eens zeker weet of je je hele zwangerschap er mee kan doen (bovendien, wat doe je met 1 bh al die tijd? moet er toch minstens twee hebben, echt minimaal..)en wat je na je zwangerschap noooooiiit meer draagt....Er wordt maar misbruik gemaakt van ons zwangeren.
Ik heb 3 meegroeibh's en die heb ik al vanaf de 4e maand. Mijn eigen bh's knelden of ze floepten er half uit Ze zien er niet echt sexy uit nee maar zitten wel heerlijk vind ik !
ik heb zelf ook zwangerschaps bh's gekocht en eerst dacht ik ook van ik wil toch zeker wel met beugel ... je hebt van ANITA bh's met beugel.. het is een ander soort beugel dan in normale bh's. in de normale bh zit een beugel van ijzer en in die zwangerschaps bh's zit een beugel van kunststof en dat is dan wel weer goed on te dragen.. dat vertelde een mevrouw mij blij livera.. je moet wel even zoeken maar bh's met beugel voor je zwangerschap maarze zijn er wel.
ik heb nu 9 maanden bv gegeven en zoveel mogelijk beugel bh's gedragen. zwangerschaps bh's en voedignsbh's zitten bij mij niet goed en knellen nog veel meer! heb bij één bh zelfs knijpblaren gehad! er worden bij mij geen melkklieren afgekneld door de beugel en mijn borsten veel beter ondersteund. zowel mijn vk als kraamhulp vertelden dat beugelbh's in het geheel geen kwaad kunnen bij borstvoeding, zolang deze niet knellen! er bestaan zelfs voedingsbh's met beugels. je zult dus zelf moeten bepalen wat het beste zit en het prettigste zit.
Ik ben nu 20 weken zwanger en draag nog steeds mijn bh's (met en zonder beugel) in maat 80D van voor m'n zwangerschap. Begin nu wel het idee te krijgen dat ik misschien een 80E/85E kan kopen, want ze zitten íets strakker nu. Maar wat is nu het verschil tussen voedingsbh's en meegroeibh's? Ik bedoel, zijn voedingsbh's één vaste maat en groeien die dan niet mee? Of kan ik net zo goed nu alvast een voedingsbh kopen?
Ik ben een paar weken geleden naar een info-avond over borstvoeding geweest (van onze kraamzorg betuwe en gelderse vallei) Daar werd de vraag wel/geen beugelbh bij zwangerschap/borstvoeding ook gesteld, en de lactatiekundige daar zei dat zolang de bh goed past en niet knelt, een beugel geen probleem is!. Dit gold volgens haar zowel tijdens de zwangerschap als tijdens de borstvoeding. En een te kleine bh is sowieso slecht voor de melktoevoer zei ze, of er nou wel of geen beugel in zit. Ik draag dus mooi mn beugelbh's zolang ze nog goed zitten hoor
ik draag nu nog steeds dezelfde bh's maat 90 DD met beugel als die ik droeg voor mijn zwangerschap. Ik heb nergens last van eigenlijk. Ook lijkt het alsof mijn borsten wel ietsjes groter geworden, zijn, maar zo minimaal dat ik nergens last van heb, en ze niet knellen of niet lekker zitten. Dus ik blijf deze bh's ook gewoon dragen zolang het kan. Ik vind ze echt ideaal. Mooi voorgevormd, leuk model, en zit gewoon superlekker
Ik droeg dat wat op dat moment het beste zat en paste. Tot 7 mnd. beugelbh's en daarna voedingsbh's. Weet iemand overigens of er ook MOOIE voedingsbh's bestaan....? Ik heb wel mooie gezien maar die zijn duurrrr(amoralia) . Ik heb een bloemetjes bh van Anita, die gaat wel.
Dat is dan eigenlijk ook gek hè, dat daar zoveel verschil in zit? Want hier werd het tijdens de bv voorlichtingsavond ook gevraagd, en toen kregen we echt te horen dat beugels niet goed waren. En ik heb hier op 't forum gevraagd of ik straks dan wel voedingsbeha's met beugels kon dragen, en dat werd ook afgeraden. Gek hoor, die verschillen.