BH vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doublemom, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Ik zou het wel aandurven, hier groeien ze amper (gelukkig, ze zijn groot zat). Nu zit de cup nog goed maar omvang voelt strak. Als ik weer in de stad kom ga ik nieuwe kopen en dat word dan borstvoedingsbeha's. Of in ieder geval 1 die goed zit nu en dan savonds wassen- smorgens weer aan. Als de maat dan goed blijft kan ik man altijd nog sturen om dezelfde bij te halen :D
    Heb 1 winkel waar ik ze koop nu, sta daar in het systeem dus als ik binnen kom vraag ik eerst welke maat en merk ik had en wat ze daarin hebben. Dat merk zit gewoon het fijnste maar vergeet telkens welke het is
     
  2. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Ik heb ze bij de Action gekocht. Ik ben drie maten gegroeid en heb zonder zwangerschap maar maat 75B:(
     
  3. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Als je toch nieuwe moet zou ik het gewoon wagen op voedingsbhs. Die zijn kwa prijs redelijk hetzelfde als gewone bhs en hoe dan ook zal je ze uiteindelijk niet meer passen als je klaar bent met borstvoeding. Mijn boobies waren amper gegroeid tijdens zwangerschap.. alleen aan de bovenkant zat er een extra randje op, net als een push up bh haha
     
  4. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Misschien heb je er al over nagedacht, maar ik gebruik eerst verlengsetjes. Ik haalde ze (3 in een verpakking) voor 1 euro bij de zeeman.
    Ik heb ook een flinke voorgevel maar het helpt mij voor nu goed. Wilde dat ik dit de vorige keer ook had gebruikt, had me heel wat bh-kosten gespaard...

    Edit:
    Zulke bedoel ik:
    https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/padded-bh/bh-verlengstukken---3-stuks-21800006.html?gclid=CjwKCAjw26H3BRB2EiwAy32zhaqz2oRT_gp4OeX46OCg76lrqLZlTl8iDwAw237sFMErtlk2gRUz-xoCy4oQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

    Zeeman had ze ook drie haakjes breed, past beter op mijn bh's.
     
  5. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Hier wel met 5 of 6 weken zwangerschap al twee nieuwe beugelbeha's gekocht. Toen al twee cupmaten verder. Heb ook verlengstukjes in huis voor als deze cups nog passen maar de omtrek krap wordt door groeiende buik. Weet niet of ik het de hele zwangerschap er mee red, anders koop ik er nog maar weer bij. :rolleyes:
    Ik vind voedingsbeha's niet fijn zitten en ga ook geen borstvoeding geven, dus hou het bij gewone beugelbeha's. :thumup:
     
  6. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Heb je de bhs van de vorige keer niet gewoon bewaard dan?
     
  7. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb gewoon gekocht bij tkmaxx sloggie etc hebben ze: eentje zonder beugels. Ik zou echt nu geen voeding of andere dure bh kopen. straks ga je geen bv geven en is weggegooide geld!

    tx maxx is spotgoedkoop Qua kwaliteit verhouding en handig voor onderbroeken en bh’s ! Je kan ook primark doen als je wil maar ik zou je dus aanraden bh zonder beugels maar wel met steun: iets tussen normale bh en sportbh. COS heeft die ook
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  8. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik heb uiteindelijk bij Hema bh’s zonder beugel gekocht in een maatje groter en die zitten gelukkig weer heel fijn! De boel lijkt momenteel gestabiliseerd qua groei dus hopelijk kunnen we er even tegenaan
     
  9. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ja die heb ik bewaard. Maar het is 6 jaar geleden. Mijn borsten zijn nu niet meer hetzelfde.
    Een deel van voedingsbhs heb ik later wel weer kunnen gebruiken tijdens borstvoeding, maar die zijn nu echt wel af.

    Gelukkig heeft een vriendin ze nog wel kunnen gebruiken.
     
  10. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Heb ik deze zwangerschap ook. M’n voedings bh van m’n dochtertje die tijdens stuwing perfect pasten passen nu echt niet meer.
    Ik koop nu gewoon bij de zeeman passende bh’s. Als ik eruit gegroeid ben gewoon weer nieuwe. Goed passende bh’s zijn nu extra belangrijk. En als je borstvoeding wil gaan geven al helemaal.
     
  11. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Jeee nooit geweten dat dit bestond! Geniaal. Wordt gek van mn bh's en mn borsten die blijven groeien. Heb 75e. Toen 80e gekocht maar was ik binnen een maand uit. Nu ga ik naar 85f maar twijfel of ik het ga redden de rest vd zwangerschap.

    Dus gelijk een vraagje. Hoeveel cupmaten groeiden jullie max? Dan heb ik een beetje een beeld. Ik had dit bij mn 1e zwangerschap helemaal niet. Was ik alleen naar 80e gegaan in het 3e trimester. Nu zit ik nog maar op week 20 en zit ik al in 85f.
     
  12. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    In omvang? Of zowel omvang als cup? Ben benieuwd wat beetje gemiddeld is. Want die van mij blijven maar groeien... en ze waren al groot voor mijn doen.
     
  13. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Allebei. Ik ben verder wel slank en nu vijf kilo aangekomen. Maar de bovenkant is echt groot voor mijn doen. Ik koop de bh's nu goedkoop in en na de zwangerschap weer de duurdere versie.
     
  14. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap van een 70F/G naar een 70J gegaan. Jammer genoeg. En helaas na die tijd niet weer gekrompen.

    Nu zijn ze wel voller, maar nog niet echt in maat gegroeid gelukkig. Hopelijk blijft dat zo.
     
  15. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Pff ja dat is wel genoeg groei he. Hopen dat ze nu niet al teveel groeien. Ik zit nu of 85f terwijl ik normaal 75e heb. En ze lijken nog steeds te groeien. Aaargh
     
  16. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Omdat ik over ging op voedingsbh's zonder beugels (daarin heb ik meer speling dan met beugel), en einde zwangerschap en eerste maanden met de baby vooral in hele zachte rekbare bh's liep, weet ik niet goed hoeveel maten groter ik had. Ik startte met 70d en zeker toen ik net borstvoeding gaf had ik méga boobs, groter dan baby's hoofd..

    Na 14 maanden bv zijn ze kleiner en slapper achtergebleven... Mijn oude pre-preg bh's zijn in de cups eigenlijk iets te ruim. Maar het kan er mee door en nu gaan ze weer groeien!
     
  17. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Ik heb zo meegroei voedingdbh's! Echt ideaal. Gekocht tijdens bv nr 1 en sindsdien doorgedragen tijdens zwangerschap en dan weer borstvoeding. Ik heb 2 maten liggen, valt goed mee dus. Eentje voor einde zwangerschap en eerste maanden bv, daarna maatje kleiner.
     
    Doublemom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina