Zijn die extra bandjes en dingetjes bij de Sapph bh's niet irritant? Vind ze wel mooi en ben altijd op zoek naar mooie en vooral goedzittende bh's, maar die bandjes weerhouden mij een beetje...
H&M, moet zeggen dat ik mijn maat daar altijd heel goed vind zitten en heb gewoon geen zin om te gaan passen bij Livera ofzo.. Ik HAAT het om bh's te gaan passen haha.
Overigens, ik vind het helemaal niet erg om wat meer neer te leggen voor een goeie passende bh, maar ik vind het echt super vervelend om dan een passend bedrag te moeten neerleggen voor een bijpassende slip... hebben jullie dat ook?
Ik meestal bij de hunkemoller, maar alleen als ze 70%korting hebben.... Dus zo rond de 7,50 tot 10,00
De bandjes van Sapph leuken de BH op én je merkt er niets van, ze zitten niet in de weg ofzo. Ik zou zeggen; gewoon eens één passen en wie weet ben je net zo verslaafd aan Saph als ik
Zodra er een bh komt die je niet voelt zitten ga ik die kopen, tot die tijd betaal ik 0 Na 2 uur met zo'n ding aan krijg ik echt zin om te gillen, wie heeft dat onding uitgevonden? Pfff, ben ik de enige hierin?
@de bandjes van Saphh die zijn niet vervelend hoor! Dit is trouwens ook een mooi zittende bh voor de wat grotere borsten. Ik heb zelf D en deze zitten toch heel mooi bij mij. Het is niet het idee van ik zit met mijn neus tussen m'n eigen boezem dat dacht ik namelijk wel, omdat het best op een puch up lijkt.
Ik heb er eigenlijk geen last van, vind het vaak ook wel fijn. Dan zit het wat netter en wat meer in bedwang
heb er 2 weken geleden nog 1 besteld voor 5 euro, afgeprijsd, bij de hema, kostte eerst iets van 15 euro geloof ik. ik heb geen grote buste en kan altijd gemakkelijk terecht bij henm, hema en hunkemoller. die van 5 euro is een prima beha trouwens, gewoon een zwarte met een mooi randje van kant!
Meestel rond de 15-20 euro bij de Hunkemuller. wil alleen ook eens een leuke alleen de leuke bij Hunkemuller (met kant en leuke dingetje) lijken voor voor tieners want daar passsen mijn boobs echt niet in terwijl ik echt niet zulke grote heb (85C) en ik dus de juiste maat kies... Dus dan maar weer de saaie, maar o zo lekker zittende bh's. Misschien eens bij Livera kijken, is toch misschien wat beter spul.
Ook ik heb altijd de bhs van de goedkopere merken gehad, en dacht dat ze altijd goed zaten. Ben toen een keer een winkel binnengestapt en ik schrok van mijn maat! Ik was dus een van de vele die met een verkeerde maat rondliep. Ik heb 80D, en met sapph merk je dat je de ondersteuning krijgt die je nodig heb. Met de Hunkemoller en Livera heb ik slechte ervaringen, de cups deuken in, en de vorm veranderd snel in een hobbezak. Echt waar ik zweer bij sapph! Zou er zo kunnen gaan werken!!
Wow ik zie hier bedragen voorbij komen waar ik alleen maar van kan dromen, 15euro voor een bh. Ik heb een nogal moeilijke maat en ben dus echt wel wat meer kwijt dan dat. Vorige week nieuwe bh's gekocht (75G), eentje was oorspronkelijk 115euro!! Gelukkig was ie nu voor de helft, anders had ik t neit gedaan hoor haha. Maar meestal ben ik toch wel zo'n 70 a 80 euro kwijt per bh
Ik heb een D cup en kan bij de hema wel slagen gelukkig. Ik wil ook graag een marlies dekkers, maar nu ik zwanger ben wacht ik daar nog even mee.
Hier ook geen last van die bandjes van Saphh. Moet wel opletten met bepaalde kleding op mn werk (wil die dan niet in het zicht). Hier ook 75D en inderdaad goede ondersteuning
hier ook een moeilijke maat, er zijn bijna geen merken die 60 verkopen icm een grote cup. Heb ze meestal van het merk freya. Die ztten toch ook wel rond de 50 euro helaas. De kwaliteit is wel super en het zit echt heerlijk!
Ik koop mijn BH' smeestal bij de Hema en Hunkermoller. Dan ben ik tussen de 10 en de 30 euro kwijt. Ik heb trouwens een kleine cup D.
Ik koop alleen maar Marlies Dekkers en ben zo rond de 100 euro kwijt. Ze zijn echt super stevig en zitten echt heel mooi.