Bh wassen

Discussie in 'De lounge' gestart door Loveazra2, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou als ik die van mij in de wasmachine doe komen ze er met deuken in de cups uit, dus was ze braaf met de hand. Gelukkig zijn mijn meeste voedingsbeha's niet voorgevormd en die mogen gewoon in de wasmachine.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier ook

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik was ze ook gewoon in de machine in een zakje of panty, op 30 of 40 graden, net wat uitkomt.
    Er is er pas wel eentje niet zo goed uitgekomen, de buitenste laag stof was gekrompen waardoor de voorgevormde cups er niet meer mooi glad inpasten. Dus ik heb de buitenste laag opengeknipt en nu kan ik hem weer aan :D

4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

PS. Ik heb weleens een nieuwe wasmachine moeten kopen omdat er een beugel in mijn wasmachine verdwenen was. Een beugel kan je trommel beschadigen en dat krijg je nooit meer glad. Resultaat: haaltjes aan je kleding. Voor mij dus nooit meer zonder zakje in de machine!

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik doe ze in zo'n wasnetje en dan op het handwasprogramma. En ze komen er weer goed uit. Met beugels moet je wel uit kijken dat je ze niet zo in de wasmachine gooit, want de beugel wil nog wel eens knappen en er uit gaan en dan kan hij vast gaan zitten in de wasmachine en dan ben je nog verder van huis. Dus zal er wel altijd een netje om doen.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier kort programma, 30 graden en in een zakje

7. adi

adi Niet meer actief

Hier ook gewoon mee met de gewone was, op 40 graden. Wel in een waszakje.

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier ook.. alleen de donkere op 40 en lichte of witte op 60 graden

Deel Deze Pagina