Hoi Allemaal, mijn moeder werkt bij de AH in Tilburg, dalemdreef (=wijk de reeshof) Daar is dit knuffeltje gevonden, ze denkt dat iemand m vast heel erg mist, dus heeft ze m meegenomen en op marktplaats en FB een oproep gedaan. Ik dacht ik zet m hier ook bij, wie weet! Dit is de link vd MP advertentie. Als je iets weet?! Marktplaats.nl - Gevonden: knuffeltje - Gevonden voorwerpen
Er is een site speciaal voor vermiste of gevinden knuffels... Misschien kan je m daar ook opzetten. Ik weet de site niet, maar wel dat ie er is. Wie weet kent iemand anders 'm of vind je 'm zelf met wat zoeken.
op FB staat ie al... (zie ook mn eerste tekst ) Dat van die site is wel handig.. ga ik doen. Iemand anders nog tips?
Geeft niets, al fijn dat je meeleest! Hij staat ook op knuffelkwijt.com Hoop dat het lukt zn baasje te vinden!
Lief dat je dit doet Alles is vervangbaar behalve een lievelingsknuffel! En zo te zien heb iemand deze heel erg veel geknuffeld. Succes!
Vind het ook lief van je. Ik weet nog hoeveel moeite ik heb gedaan om een verloren knuffel van mijn zoontje terug te vinden. En hoe gelukkig hij was toen dat lukte! Een fotootje van deze knuffel in die AH ophangen zou ook nog een optie zijn!
Inderdaad een grote foto ophangen in de AH! Dikke ellende als een kleintje zn knuffel kwijt is. Het zal hier een drama zijn (gelukkig heb ik er nog 2 extra)