Ik ben op zoek naar meiden die mij kunnen vertellen of een bh zonder beugels, genoeg steun biedt. Het gaat om een t-shirt bh, voorgevormd/push up, maar dus zonder beugel. Wel brede bandjes op de schouders en een brede band onder de borst. Ik ben wat bh's aan het bestellen en kwam dit model tegen, maar twijfel nogal... Ik heb een cup 95D Iemand?
Hier een 100D en ik verdraag geen beugels. Een half uur en dan begint dat te knellen, lastig te doen en hou ik het niet meer uit (en jep, de maat klopt toch echt). Ik draag dus altijd BH's zonder beugel. Maar meestal wel zonder push-up, want ik heb al genoeg . Ik zou het dus wel es proberen met 1 en zien hoe het staat bij jou. Daarna kan je er desnoods bij bestellen. Op 't moment voel ik mij overigens 't best in de minimizer-beha's van C&A.
Bedankt! Dit was een hele mooie aanbieding, 2 stuks voor 38,- De cups zijn uitneembaar en voor de wat grote borsten zit je voor 1 fijne bh al snel op 30 a 40,- Ik wacht het even af, er zitten nog wel wat andere bh's bij met beugel. Misschien ter afwisseling ofzo, bh's zitten over het algemeen gewoon niet fijn
Ik koop altijd bh's zonder beugel bij de Bon Prix in mijn maat (115E) en die zijn kwalitatief goed en kosten ook niet zoveel.
Tweekids: geen gezicht? Kan je dit toelichten? Joycey: bij bonprix heb ik hele mooie bh's gezien, maar dan met beugel. Vind het alleen zo goedkoop dat ik dan direct twijfel over de kwaliteit maar dat valt bij jou dus reuze mee Ziet het er allemaal nog wel "stevig" uit in zo'n beugelloze bh? Dus niet het effect "goed gevulde theezakken"?
Vind niet dat ze steun geven. Kan je er net zo goed geen aan. Ik heb 75 E/F (klinkt raar maar ligt aan t merk)
Natuurlijk kunnen bh's zonder beugel voldoende steun bieden. Maar het hangt uiteraard wel af van type bh, merk, kwaliteit, etc. Geen enkele bh biedt zoveel steun als een goede sportbh en die zijn toch allemaal zonder beugel....
Vagans, ben heel benieuwd hoe ze zitten. Zal je even een update geven als ik ze binnen heb Serafijntje, daar heb je een heel goed punt. Lijkt mij trouwens heerlijk; elke dag een sport bh aan
Ik vind bh's dan geen steun meer geven. En lijkt me ook niet fijn om het gewicht van je borsten echt allemaal op je schouders te hebben hangen. Ik zou er nooit 1 zonder beugel kopen.
Ik heb ook verschillende sport bh's geprobeerd, in allerlei prijs klasse. Vind die dingen voornamelijk of pletten of geen steun geven. Maar ik heb dan ook altijd gedoe met bh's. Nog nooit 100% tevreden geweest helaas.
Ik wil niet bijzonder flauw doen, maarre, waar heb jij het gewicht van je borsten dan aan hangen? In mijn bh's hangt het gewicht aan mijn middenrif & schouders... Waar hangt het bij jou dan? Aan je oren ofzo? Elke BH hangt aan je middenrif, rug en schouders. Beugel of niet. Ik vind beugels verschrikkelijk. Negen van de tien keer schiet er onderweg een beugel uit mijn bh die ik er dan uit moet trekken omdat hij anders mijn huid penetreert. Of een andere keer heb ik bijna een piercing in mijn borst omdat zo'n rare beugel door midden breekt. Nee; ik investeer altijd in bh's zonder beugel; want of ze nou 100 euro per stuk of 10 euro per stuk kosten - die krengen schieten er hier altijd uit of breken door midden. Of je krijgt met dit warme weer uitslag onder je borsten. Ik ben ook nog eens iemand die een allergie heeft tegen vele soorten metalen, waarbij ik binnen no time een aardbei wordt met fulltime eczeem.
WOw ik heb och ook niet gezegt dat jij niet een bh zonder beugel mag dragen. Als jij dat fijner vind moe je dat lekker doen. Mijn post begint met IK VIND.... En de beugel is voor extra steun dus beter voor je schouders/rug En een goede bh hoort geen pijn te doen. Laat altijd je voordat je een bh koopt meten en controleren. 70% van de nederlandse vrouwen dragen de foute bh. Ik heb nooit last van mijn bh. Maar ik heb ook allerlei maten in de kast liggen. Ligt heel erg aan merk en vorm of de bh je past.
Nee, jij stelt: lijkt me ook niet fijn om het gewicht van je borsten echt allemaal op je schouders te hebben hangen. Waarbij ik mij afvraag waar jij het gewicht sowieso aan hebt hangen; want dat lijkt mij geheel onvermijdelijk dat je het aan je schouders en rug hebt hangen wanneer het een bh betreft. Het is immers geen korset of iets dergelijks.
Ik heb na de bevalling van de tweede voedingsbh's van Hotmilk besteld (wel best prijzig). Deze hebben geen beugel, maar zijn wel stevig en houden alles op z'n plek. Ik heb maat 80E. De bh's vind ik zo fijn en zo goed zitten, dat ik ze nu nog steeds draag, hoewel ik al een tijd niet meer voed. Dus als de bh stevig is en van goede kwaliteit, dan vind ik het prima kunnen!
Een beugelbh geeft meer ondersteuning. En kan belangrijk zijn bij grotere borsten in de toekomst klachten te voorkomen. Of als je nu al last hebt van schouders of rug om deze klachten mee te kunnen verlichten of op te lossen. Dus de beugel vangt een deel op van het gewicht van je borsten. Dat is wat ik bedoelde. Maar als jij een beugelbh niet fijn vind draag je hem toch lekker niet. Lekekr doen waar jij je happy bij voelt.
Goed nieuws! Ik heb trouwens geen last van rug/nek/schouders door mijn borsten. Moet wel zeggen dat ik ook al wat gedonder gehad heb met beugels die eruit schieten of doormidden breken En wat betreft de juiste maat nemen... Dat is op zich al een enorme opgave aangezien de ene 95D de ander niet is... Ik ben dan ook heel benieuwd hoe deze bestelling zal uitpakken. Passen in een winkel is mij teveel gedonder, dus ik meet het zelf op, kijk welke bh ik thuis heb die helemaal perfect zit en bestel op basis van die info.